Stále sa snažíte schudnúť do plaviek? Ak sa budete riadiť týmto jedálničkom, do týždňa dáte dole aj 5 kíl


Pri každej diéte sa modlíme hlavne za to, aby sme nehladovali, no aby to celé akosi fungovalo. Ak vyznávate zdravý životný štýl, no neviete presne, aké potraviny a suroviny konzumovať, aby ste nejedli príliš veľa cukru alebo nezdravých tukov, možno vám pomôže tento článok.

Foto: pixabay

Rôznorodosť, to je to najlepšie, čo môžete vrámci stravovania svojmu telu dodať. Všetci si určite užívame desiaty a olovranty a toto sú potraviny a suroviny, ktoré si môžete dopriať pri diéte.

Celé to funguje tak, že je potrebné naštartovať organizmus aj metabolizmus. Najlepšie urobíte, keď budete prijímať zdravé tuky a vlákninu spolu s ostatnými vitamínmi, minerálnymi látkami a inými užitočnými látkami. Jedlo, ktoré zjete bude hneď trávené a premenené na energiu, ktorú počas dňa potrebujete.

17 tipov na zdravé olovranty a desiaty

Jablko je vynikajúcou voľbou.


Mandle obsahujú veľa bielkovín, mikroelementov a zdravé tuky. Vysoký obsah vlákniny zlepšuje vaše trávenie.


Skvelou kombináciou je napr. mandľové mlieko spolu s jablkom.


Avokádo spolu s tvarohovou alebo smotanovou nátierkou je taktiež ideál.


Tuniak z konzervy vo vlastnej šťave nemusíte variť ani špeciálne pripravovať. Dajte si ho so zeleninou.


Hummus s mrkvičkami si zamiluje snáď každý.


Varené strukoviny ako šošovica, hrášok alebo fazuľka obsahujú bielkoviny a zároveň je to samozrejme zelenina.

Foto: pixabay

Krevety na cesnaku s bylinkami sú ideálne na skorú večeru.


Rastlinné mlieko rozmixované s bobuľovitým ovocím je top na desiatu.


Pečené hrušky so škoricou a kozím syrom sú dezert a zdravé jedlo v jednom.


Zelenina s tofu je ideál na poobede ale aj doobeda, pokiaľ nemáte náročný deň.


Kuracie mäso je skvelé v akejkoľvek kombinácii. Či už so zeleninou alebo strukovinami.


Karfiol na zelených fazuľkách a cesnaku je taktiež ideál na ľahkú skorú večeru.


Vlašské orechy spolu s hruškou si zamilujete. Na mozog orechy pôsobia rovnako ako banán a v tele zvyšujú obsah serotonínu. Budete teda nie len štíhlejší ale aj šťastnejší.


Miešané zeleninové šaláty, k tomu nemusíme nič dodávať.


Proteínové tyčinky. Pozor však na obsah cukru.


Špargľa s uvareným vajíčkom. Špargľa obsahuje veľa kyseliny listovej a vitamín B6.

Foto: pixabay

Nezabúdajte, že všetko zelené znamená dobré. Do proteínových drinkov si pokojne pridávajte mak. Obsahuje vápnik, ktorý je dôležitý, ak napríklad cvičíte. Diétovať sa dá aj zdravo a bez hladovky, len treba vedieť ako na to. Dajte šancu týmto tipom a vaša postava sa začne meniť.

Pozri aj: Čo je zdravšie: morská alebo klasická soľ? Po prečítaní tohto článku v tom budete mať konečne jasno

Lucia M.

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov