20-dňová výzva: 7 cvikov, s ktorými dosiahnete vysnívané ploché bruško a odbúravajú tuk ako zázrakom

Kristína Hagarová Krása

Foto: unsplash

Aj keď sa leto skončilo, neznamená to, že by ste sa mali vykašľať na vašu postavu a začať sa prejedať. Práve naopak. Ak ste sa počas teplých dní nestihli dostať do formy, toto je najvyšší čas, aby ste to napravili. 

Existuje naozaj veľmi veľké množstvo cvikov na ploché brucho, ktoré môžete vyskúšať a zistiť, čo z toho vám najviac vyhovuje. Isté však je, že najdôležitejšie, čo by ste mali v tomto prípade urobiť, je nevzdávať sa a vytrvať v cvičení aj vtedy, keď sa vám zdá, že to s vaším telom nič nerobí. Práve vtedy by ste mali zamakať a možno upraviť aj stravu.

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa FOLLOW FOR A FOLLOW BACK!! 😉 (@excersize),

Bicyklovanie

Asi najzákladnejší cvik, ktorý sa učia už deti na škole. Jednoducho si ľahnite na chrbát, ruky si dajte za hlavu alebo vedľa tela a nohy pokrčené v kolenách zdvihnite zo zeme. Zo zeme zdvihnite aj lopatky a nohami pádlujte. Pri tom sa môžete aj mierne vytáčať zo strany na stranu s tým, že pravý lakeť budete ťahať k ľavému kolenu a potom naopak. Skúste to zopakovať aspoň dve sady po desaťkrát.

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Elise Young (@elisesbodyshop),

Doska

Doska alebo aj plank, to je jeden z moderných a veľmi populárnych cvikov, ktoré môžete robiť, keď chcete mať pevné a ploché brucho. Dajte sa do pozície, ako keby ste išli robiť kľuky, pokrčte ruky v lakťoch a dajte si pozor, aby ste ich mali priamo pod ramenami. Vyrovnajte chrbát a spevnite svoj stred a hlavne bedrá a brucho. Pozerajte sa do zeme tak, aby bola hlava zarovno s chrbticou. V takejto polohe možno vydržíte najprv len chvíľu, ale postupne môžete čas predlžovať.

Rolovanie

Ľahnite si na chrbát a ruky natiahnite po svojej dĺžke. Potom spojte obe nohy a naraz ich dvíhajte, ako keby ste nimi krútili. Opakujte to niekoľkokrát a snažte sa, aby sa vaše nohy nikdy nedotkli zeme a zároveň zostali spojené.

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa FOLLOW FOR A FOLLOW BACK!! 😉 (@excersize),

Nožničky

Opäť si ľahnite na chrbát, ruky zasuňte pod zadok a nohy mierne zdvihnite. Potom nimi postupne kmitajte, ako keby ste napodobňovali pohyb nožničiek. Opäť sa snažte, aby ste sa nohami nedotkli zeme.

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Martial Fitness Center (@martial_fitness_center),

Hviezdica

Ľahnite si na chrbát a roztiahnite ruky aj nohy. Potom dvíhajte naraz pravú ruku a ľavú nohu tak, aby sa vám dotkli. Opakujte to potom aj s druhou rukou a nohou. Dávajte si pozor na chrbát, aby ste si neublížili a taktiež môžete mierne pokrčiť kolená, snažte sa však byť čo najviac vystretá.

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Aaron | Fitness & Coaching (@amfit_coaching),

Lezenie po horách

Dajte sa na štyri, a potom zdvihnite zadok s tým, že vaše nohy budú vystreté. Postupne potom dvíhajte kolená až ku vašej brade. Snažte sa to robiť pomaly a precízne.

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa bonnuccia (@bonnucciafitness),

Točenie na mieste

Sadnite si na podložku a zdvihnite mierne obe nohy, pokrčené v kolenách. Potom krúťte panvou, spolu s rukami, zo strany na stranu. Môžete si zobrať aj nejaké závažie, pokojne postačí aj fľaša s vodou.

Ak vás zaujímajú aj ďalšie cvičenia na pevné brucho, môžete si pozrieť aj video, na ktorom uvidíte presný postup, ako konkrétne cviky praktizovať. Je to však len na vás, čo si zvolíte a čo vám bude skutočne najviac vyhovovať.

0
Komentovať (0)

Dnes by ste nemali premeškať: