Toto sa stane s vašim telom, ak budete 20 minút denne cvičiť tento cvik. Funguje na 100% a má mnohé výhody pre zdravie aj postavu


Stíhate sledovať, v akej rýchlej dobe žijeme? Chodíme do práce, riešime nákupy, domáce povinnosti, rodinu a času nazvyš nám veľa neostáva. Aj preto mnohé ženy oceňujú cvičenie, ktoré si nevyžaduje veľa času a úsilia. Pri tomto cviku vám postačí 20 minút denne a zbavíte sa nie len únavy, no privodíte si aj dobrú náladu.

Ako na to?

A post shared by Caroline (@active.caroline) on

Vyberte si podložku na cvičenie a položte si ju k stene. Ľahnite si naˇu a nohy zdvihnite a oprite si ich o stenu. Ruky by ste mali mať voľne vedľa tela. V tejto polohe ostaňte 15-20 minút a pomaly zhlboka dýchajte.

Dôležité je tiež vybrať si pohodlné oblečenie, ktoré vás nereže a netlačí. Nejedná sa doslova o cvičenie, skôr o relaxačnú techniku, ktorá je ale mimoriadne účinná. Ak však trpíte chronickými bolesťami chrbtice alebo nôh, toto cvičenie pre vás vhodné nie je.

Pocit ťažkých nôh zmizne

Ak trpíte na opuchy alebo tzv. ťažké nohy, tento problém je spojený so zlým prekrvením končatín. O týchto problémoch by ste sa mali poradiť so svojim lekárom, pretože sa môže jednať aj o vážne problémy so srdcom, obličkami, o nadváhu alebo nesprávne stravovanie. Toto cvičenie sa však môže stať skvelým pomocníkom toho, ako sa tohto problému zbaviť. Prispieva totiž k správnemu fungovaniu krvného obehu.

Žiadna bolesť v lodičkách

A post shared by Karin Williamsen (@karinfitn50) on

Každá žena sem-tam nosí opätky. Predlžujú našu postavu a vyzeráme v nich dobre. Ak ich však nosíte príliš často, určite trpíte bolesťami nôh a možno aj chrbtice. Po dlhom dni v lodičkách je tento cvik ako balzam pre dušu a samozrejme aj chodidlá, lýtka a stehná.

Zlepší sa vám trávenie

A post shared by avani yoga (@avaniyogabgd) on

Takáto poloha podporuje činnosť žalúdka. Prívod krvi do vnútorných orgánov sa zlepší. Hladké svaly vo vnútri sa zjemnia a teda sa zlepší aj trávenie. Ak toto cvičenie robíte pravidelne, živiny, ktoré cez deň zjete sa budú lepšie vstrebávať.

Žiadny stres

Cvik pozitívne ovplyvňuje aj nervový systém a jeho fungovanie. Keď ležíte v tejto polohe, dýchate pravidelne, zhlboka a teda sa do telového tkaniva dostáva dostatok kyslíka, ktorý zlepšuje krvný obeh a tým sa znižuje aj svalové napätie.

Zlepší sa kvalita spánku

A post shared by JESSICA (@tayloredforyouyoga) on

Poznáte ten pocit, keď nemôžete zaspať z dôvodu, že máte nepríjemný pocit v nohách? Ak budete tento cvik cvičiť pravidelne, týchto pocitov sa dokážete úplne zbaviť. Do mozgu sa dostane viac kyslíka a váš spánok tak bude hlbší a kvalitnejší.

Ak neviete ako na to, pozrite si nasledujúce vide, ktoré vás navedie tým správnym smerom.

Pozri aj: 11 jednoduchých tipov od stylistov, vďaka ktorým budete vyzerať jedinečne a žensky bez míňania množstva peňazí na nové kúsky oblečenia

Lucia M., brightside.me

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov