28-dňová výzva chudnutia do plaviek: Len 4 minúty denne zmenu si všimne každý vo vašom okolí


Leto sa blíži a mnoho z nás nie je spokojných so svojou postavou. Ak uvažujete o cvičení, no neviete, ako na to a cvičenie s aplikáciami alebo videami vám nikdy dlho nevydržia, máme pre vás výzvu. 28 dňová výzva nie je pre každého, no ak budete cvičiť pravidelne každý deň, výsledky sa dostavia, to si môžete byť isté.

Poznáte cvik plank alebo doska? Po správnosti sa cvičí na podložke, pokojne v teniskách, no môžete aj naboso. Ľahnite si na brucho a na lakte (alebo aj na celé dlane), trup potom zdvihnite, spevnite celé telo a dýchajte do bránice. Telo by malo byť v jednej rovine a navažovať by ste sa mali na lakte. Hlava je taktiež v jednej rovine s telom. V momente, kedy by sa vám chrbát prehol a vytvoril by oblúk v tvare písmena „U“, prestaňte s cvikom, už nemá žiadny účinok a vaše svaly sú unavené. Pripravili sme pre vás prehľad 28 dňovej výzvy, podľa ktorého by ste mali postupovať. Jednoduché to nebude, no stojí to za to.

Foto: pixabay

28 dňová výzva- Plank (doska)

Deň 1 – 20 sekúnd

Deň 2 – 20 sekúnd

Deň 3 – 30 sekúnd

Deň 4 – 30 sekúnd

Deň 5 – 40 sekúnd

Deň 6 – odpočinok

Deň 7 – 45 sekúnd

Deň 8 – 45 sekúnd

Deň 9 – 60 sekúnd

Deň 10 – 60 sekúnd

Deň 11 – 60 sekúnd

Deň 12 – 90 sekúnd

Deň 13 – odpočinok

Deň 14 – 90 sekúnd

Deň 15 – 90 sekúnd

Deň 16 – 120 sekúnd

Deň 17 – 120 sekúnd

Deň 18 – 150 sekúnd

Deň 19 – odpočinok

Deň 20 – 150 sekúnd

Deň 21 – 150 sekúnd

Deň 22 – 180 sekúnd

Deň 23 – 180 sekúnd

Deň 24 – 210 sekúnd

Deň 25 – odpočinok

Deň 26 – 210 sekúnd

Deň 27 – 240 sekúnd

Deň 28 – Tak dlho, ako môžete

Zapojíte sa do výzvy spolu s nami?

Pozri aj: Nehanbite sa za svoje ženské krivky. Toto je 10 tipov, ktoré vám pomôžu zakryť väčšie bruško, no stále budete vyzerať perfektne

Lucia M., womendailymagazine.com

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov