Ak začnete raňajkovať 1 z týchto vecí, schudnete pár kilogramov, znížite si cholesterol a krvný tlak a zlepší sa kvalita vašich vlasov a nechtov

Tí, ktorí sa starajú o svoje zdravie a vzhľad vedia, že pre správne fungovanie tela je potrebné vyvážené množstvo bielkovín, tukov a sacharidov. Pre udržanie zdravého tela by človek mal prijať až 50% komplexných sacharidov v rámci potravín. Ich hlavným zdrojom sú práve celozrnné pečivo a cereálie.

kasa1
sovkusom.ru

Ovsená kaša

kasa2
pixabay.com

Hlavnou výhodou ovsených vločiek je schopnosť obnoviť črevnú mikroflóru v relatívne krátkom časovom období. Ovsené vločky sú okrem toho hlavným zdrojom krásy: omladzujú pleť, ktorá sa stáva pružnejšou, nechty a vlasy budú pevnejšie. Pomáhajú tiež k odstráneniu toxínov a škodlivých látok z tela. Najlepšie sú ovsené vločky bez rôznych prídavkov.

Ryžová kaša

kasa3
pixabay.com

Ryžová kaša je považovaná za najlepšiu z týchto kaší. Obsahuje celý rad vitamínov B, ktoré prispievajú k posilneniu a normalizácii mozgu. Najlepšie zo všetkého je, že táto kaša je vhodná aj pre ľudí, ktorí trpia gastritídou, prekyslením žalúdka a hnačkou. Ryža je tiež schopná riadiť syntézu hormónov a enzýmov.

Ukazuje sa, že najväčší prospech ľudské telo dokáže extrahovať z čiernej ryže. Biela ryža je považovaná za menej užitočnú, ale obsahuje viac bielkovín a škrobu.

Proso kaša

kasa4
pixabay.com

Kaša z prosa  je považovaná za hlavný zdroj sily. Obsahuje veľké množstvo vitamínov a minerálov: draslík, horčík, selén, mangán, zinok a železo. Použitie tejto obilniny v potravinách pomáha normalizovať fungovanie kardiovaskulárneho systému, čistí telo, zlepšuje stav pokožky a znižuje hladinu cholesterolu v krvi. Pri kúpe sa vyvarujte bielym zrnám, tie môžu chutiť horko.

Pohánková kaša

kasa5
pixabay.com

Pohánka, inak nazývaná aj kaša za štíhlosťou, ktorá tiež pomáha zlepšiť zrak, posilňuje imunitný systém. Táto obilnina obsahuje železo, kobalt, nikel, draslík a horčík. Pohánka je schopná vyčistiť organizmus od toxických a škodlivých látok. Najužitočnejšou formou je práve zelená pohánka.

Jačmeňová kaša

kasa6
pixabay.com

Jačmeň je známy ako zdroj dlhovekosti. Podporuje zdravý spánok a veselosť. Jačmeňová kaša obsahuje fitomelatonín ktorý reguluje biologické rytmy v našom tele. To normalizuje cievny tlak a pomáha obnoviť silu. Pri kúpe dbajte na to, aby zrná neboli tmavé.

zdroj: babskeveci.sk (Bianka), sovkusom.ru

Zadajte Váš e-mail, a my Vám pošleme elektronickú knihu ZDARMA!

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov