Lekár mi poradil, nech začnem s manuálnou diétou. Nevedela som, o čo ide, no po mesiaci som bola ľahšia o 5 kilogramov!

Každá diéta je založená na inom princípe, pomocou ktorého by ste sa mali zbaviť prebytočných kilogramov. V jednej by ste sa mali sústrediť na príjem bielkovín, v inej zas vylúčiť sacharidy, v ďalšej konzumovať hory zeleniny alebo sa sústrediť na delenú stravu. Ak však nepatríte k tým, ktorí sú ochotní si odriekať obľúbené potraviny, máme pre vás skvelé riešenie. Pri tejto diéte môžete konzumovať z každého rožka troška bez výčitiek. Dôležité je množstvo jednotlivých potravín, ktoré skorigujete podľa zaujímavej vizuálnej pomôcky – svojej ruky!

Azda ani netreba pripomínať, že prejedanie sa je jedným z najväčších problémov spôsobujúcich obezitu. Neúmerne veľké objemy potravín, ktoré konzumujeme nám bránia zbaviť sa prebytočných kilogramov a predstavujú i zdravotné riziko. Tvrdé a drastické diéty však nie sú pre každého a mnoho ľudí v nich zlyháva kvôli neuveriteľnej chuti na svoje obľúbené potraviny, ktorých sa nevie vzdať. Nasledujúca diéta vám však ukáže, ako si môžete dať z každého rožka troška, pretože vám stačí množstvo potravín jednoducho upraviť. Vlastná ruka vám poslúži ako vizuálna pomôcka. Aj keď to znie šialene, po skúsení na seba výsledky nenechajú dlho čakať.

takprosto.cc

5 princípov manuálnej diéty

  • Dve hrste alebo akési „mištičky“, ktoré vytvoríte z dlane predstavujú minimálne množstvo zeleniny, ktoré by ste mali denne skonzumovať.
  • Predná časť päste (strana, kde sú viditeľné hánky a články prstov) má zobrazovať množstvo sacharidov, ktoré by ste mali denne prijať. Sacharidmi sú obyčajne prílohy ako zemiaky, cestoviny, ryža alebo chlieb a pečivo.
  • Pri pohľade na vašu dlaň (plocha bez prstov) zistíte, aký kus mäsa by ste mali denne skonzumovať.
  • V jedálničku samozrejme nesmie chýbať ovocie, vďaka ktorému si udržiavame prísun dôležitých vitamínov, tým pádom i dobré zdravie. Objem ruky zloženej do päste predstavuje objem ovocia, ktoré by ste mali denne zaradiť k prijatým potravinám.
  • Keď sa pozriete na ukazovák, všimnite si veľkosť jeho horného článku. To by malo predstavovať množstvo živočíšnych tukov, ktorým si pri dennej konzumácii nepridáte na kilogramoch.
  • Pri spojení ukazováka a prostredníka si všimnite ich objem bez hornej časti článkov prstov. Ten zas predstavuje vizuálnu pomôcku pre množstvo syra, ktorý by ste mali denne zjesť.
takprosto.cc

Takéto rozdelenie potravín je veľmi jednoduché. Vizuálna pomôcka je skvelý spôsob, ako zhodiť niekoľko kilogramov a cítiť sa skvele. Nezabúdajte však na pravidelný príjem vody a počas dňa jedzte 4 až 5-krát.

Jednoduchým znížením množstva rôznych druhov potravín si viete korigovať svoj kalorický príjem a dostať sa na vysnívané číslo, ktoré ukazuje váha. Neváhajte skúsiť tento skvelý princíp a s výsledkom budete už po niekoľkých dňoch iste spokojná.

 zdroj: babskeveci.sk (Jana L), takprosto.cc

Zadajte Váš e-mail, a my Vám pošleme elektronickú knihu ZDARMA!

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov