Ako zhodiť 10 kíl za 10 dní? Ak sa vám to zdá nemožné, táto žena to dokázala a teraz to prezradíme aj vám!


Každá diéta je iná a je treba povedať, že každé telo na ňu aj reaguje rozlične. Naučiť sa však jesť zdravo a pritom kvalitne je základným kľúčom k úspechu, ktorý môže mať za výsledok extrémne zmeny na tele. Ak trpíte nadváhou, táto diéta je určená práve pre vás.

pixabay.com

Ak sa diéte prizriete bližšie, zistíte, že približne 30% stravy obsahuje samé bielkoviny. Takáto výživa je prospešná pre spaľovanie tukových tkanív. Citlivosť na inzulín sa v tomto procese zvyšuje a vaša chuť na sladké sa tým pádom zníži.

Týždenný plán

Pondelok:

Na raňajky si pripravte výdatný šalát z paradajok, uhoriek, čínskej kapusty, ochuťte ho olivovým olejom a uvarte si dve vajíčka na mäkko. K šalátu si dajte kávu alebo zelený čaj. Samozrejme, bez cukru.

Na desiatu si dajte sendvič s listovým šalátom a nízkotučným syrom.

Naopak, na obed si doprajte mäso. Ugrilujte si kuracie prsia a nakrájajte ich na kocky. Pridajte ich do šalátu z reďkovky, paradajok, klíčkov a uhorky. Zalejte olivovým olejom. Opäť si doprajte kávu alebo zelený čaj.

Na olovrant si doprajte voňavý kvalitný čaj a za hrsť orieškov či jogurt.

Na večeru nezabudnite na zeleninu. Upečte si trochu karfiolu, cukety alebo baklažánu, zasypte ho syrom a bylinkami. K tomu pridajte plátok lososa a večera je na stole. Pred spaním si dajte pohár mlieka.

Utorok:

Na raňajky si pripravte 2 miešané vajíčka, doplňte ich ľubovoľnou zeleninou, kávou bez cukru, prípadne bielym jogurtom, pokojne môžete aj s ovocím. Výdatné raňajky sú základom.

pixabay.com

Na desiatu si doprajte opäť jogurt s ovocím.

Na obed si ugrilujte zeleninu na koreninách a upečte dve lososové filety.

Na olovrant si dajte za hrsť orieškov a kvalitný čaj.

Na večeru hovädzí steak, zeleninový šalát s olivovým olejom a pomarančovú šťavu. Pred spaním zjedzte jogurt alebo vypite pohár mlieka.

Streda:

Na raňajky si pripravte omeletu z dvoch vajec, šalát zo zelených paprík, paradajok, a ak máte čas, môžete si upiecť zelerové hranolky. Pridajte trochu nízkotučného syra a skvelé raňajky sú na svete. Dopriať si môžete kávu bez cukru či čierny čaj.

pixabay.com

Na desiatu si dajte biely prírodný jogurt a bobuľové ovocie.

Na obed si doprajte bylinkovú polievku a zeleninové pyré z brokolice, zeleru a zemiakov.

Na olovrant postačí šálka kávy a hrsť orieškov.

Večera by mala pozostávať z bravčovej panenky na grile, duseného ružičkového kelu, ktorý môžete pokojne nahradiť aj brokolicou alebo karfiolom a pridajte domáci jogurtový dresing.

Pred spaním si dajte pohár mlieka.

Štvrtok:

Ako štart do nového dňa si pripravte 2 natvrdo uvarené vajíčka alebo biely jogurt s čučoriedkami. Na desiatu si potom môžete dopriať niečo výdatnejšie, napríklad sendvič so syrom a maslom alebo pečené zelerové hranolky so smotanovým dresingom.

Na obec si dajte filé z lososa, šalát z čínskej kapusty, reďkovky a čerstvých byliniek.

Na olovrant si doprajte čaj a pohár nízkotučného jogurtu s orieškami.

pixabay.com

Na večeru zasa 2 väčšie kuracie prsia upečené spolu s cuketou a cesnakom. Doprajte si aj zelený čaj.

Pred spaním, ako obvykle – mlieko alebo jogurt.

Piatok:

Na raňajky si zmiešajte hrudkovitý tvaroh s bobuľovým ovocím, môžete ho osladiť trochou medu, no neprežeňte to. Káva opäť bez cukru, prípadne zelený čaj.

Na desiatu si dajte caesar šalát.

Na obed zjedzte grilované bravčové karé na masle so zeleninovým šalátom a sladkokyslou zálievkou.

pixabay.com

Olovrant spočíva klasicky v diétnom jogurte alebo hrsti orieškov.

Na večeru si zasa pripravte dva kvalitné hovädzie steaky, dusenú špargľu, nízkotučný syr a cesnakový dressing. Pred spaním zažeňte cesnakovú chuť pohárom mlieka.

Sobota:

Na raňajky si opäť doprajte tvaroh s ovocím osladený troškou medu, kávu alebo zelený čaj.

 Na desiatu pikantný šalát s kuracími prsiami a salsa omáčkou.

Na obed si uvarte výdatnú hustú hubovú polievku so smotanou a ako druhé si dajte len opečené lososové filety s trochou šalátu.

Na olovrant zelerové hranolky s jogurtom a cesnakom.

pixabay.com

Na večeru si pochutnajte na dusenej špargli so strúhaným čedarom, kuracími prsiami, a zeleninou. Pred spaním malý jogurt alebo pohár mlieka.

Nedeľa:

Na raňajky si pripravte výdatnejšiu omeletu z troch vajec, nakrájajte len čerstvé paradajky, nanajvýš posypte bylinkami. Zelený alebo čierny čaj vás postaví na nohy.

Na desiatu si dajte caesar šalát s kuracím mäsom, olivovým olejom a citrónovou šťavou. Osvieži vás a dobre vám vytrávi.

pixabay.com

Na obed si zasa doprajte pečenú zeleninu, najlepšie brokolicu, karfiol a kel s lososom alebo pstruhom.

Na olovrant vyskúšajte ženský čaj a zelerový sendvič.

Večera by mala pozostávať z Guacamole šalátu a dvoch väčších kuracích pŕs. Nezabudnite na nesladený čaj a pred spaním pohár mlieka.

pixabay.com

Čo je však nemenej dôležité a v dennom pláne sa to nespomína, je pitný režim. Pite veľa a najmä čistej alebo citrónovej vody! Vyhýbajte sa bublinkovým nápojom, sladkým vodám či džúsom. Rozhodne necukrite a denne vypite bezpodmienečne aspoň 2 litre čistej vody. Do tohto množstva sa neráta mlieko ani ranná káva či čaj.

Pozri aj: Problémy v kráľovskej rodine! Rodičia spolužiakov princa Georgea sú proti chlapcovi, ktorý chodí do školy s ich deťmi. Tu je dôvod prečo

zdroj: babskeveci.sk (M)

horoskop-april

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov