To, v akom znamení sme sa narodili ovplyvňuje aj túto jednu vec. Vyberte si svoje znamenie a pozrite sa, čo si pre vás prichystali hviezdy!

Ak veríte znameniu, v ktorom ste sa narodili, potom veríte aj hviezdam. A tie teda vedia narobiť šarapatu! Rovnako však vedia aj veľa pomôcť a to doslova vo všetkých sférach. Napríklad aj v tej, ktorá ovplyvňuje vašu životosprávu.

Ak chcete prirodzene schudnúť a dostať sa do formy, v akej by vaše telo naozaj malo prirodzene byť, potom sa inšpirujte a prehodnoťte aj to, čo dávate do úst. Veľa urobíte, ak budete jesť, to čo podľa hviezd vášmu telu prospieva a vynecháte to, čo mu škodí. Zoznámte sa s astrodietológiou, priatelia!

Baran

pixabay.com

Barani by mali do svojho jedálneho lístka zaradiť hlavne jednoduché jedlá, ako sú polievky, šaláty, kaše, dusené mäso a ryby, veľa zeleniny a vlákniny. Vo všeobecnosti by sa nemalo jesť v noci, no u baranov to platí dvojnásobne. Práve večerné a nočné jedenie škodí ich telu najviac. Barani by pred spaním aj pri pocite najväčšieho hladu mali zjesť maximálne kúsok chleba so syrom. Pre telo je ideálne vylúčiť živočíšne tuky a kávu a nedráždiť nimi už aj tak dosť napäté nervy.

Býk

pixabay.com

Ľudia narodení v znamení býka by mali v prvom rade spomaliť tempo. V jedlách ako takých, sa veľa obmedzení nevyskytuje a tak môžu jesť prakticky čokoľvek. Uprednostňujte hovädzie mäso, ryžu, jačmeň, kukuricu, zo zeleniny kapustu a mrkvu, repu a voňavý zeler. Pri pravidelnej očiste, ktorú ľudia narodení v znamení býka potrebujú, sú vynikajúce sušené hrozienka, alebo slivky. Tie detoxikujú nielen telo, ale tak trochu aj myseľ. Keďže u býkov je zvýšené riziko alergií, vhodné sú aj nízkokalorické potraviny, ako je špenát, ovsené vločky, jabĺčka, či zelený čas a šťavy lisované za studena.

Blíženci

pixabay.com

Blíženci svoje telo radi zaťažujú ťažkými jedlami, rýchlym občerstvením, fastfoodom a sladkosťami. Majú však veľké šťastie, pretože ich metabolizmus znesie naozaj veľa. Vo všeobecnosti však platí, že vďaka takejto výžive blíženci viditeľne rýchlejšie starnú. Je dobré podporiť svoje telo vitamínmi, či už priamo, alebo výživovými doplnkami. Jedlo je dobré rozdeliť si do piatich až šiestich porcií a jesť veľa potravín s vysokým obsahom bielkoviny. Nervy podporuje sušené ovocie. U blížencov je dôležité ovládať príjem kalórií, inak sa môže stať, že vo vyššom veku neprimerane priberú, i keď v mladosti mohli jesť čo len chceli a koľko chceli.

Rak

pixabay.com

Ľudia narodení v tomto znamení sú často otrokmi brucha. Veľa z nich po celý život bojuje s diétami. Dôležitý je u nich príjem mäsa a morských plodov, zo zeleniny treba jesť paradajky, fazuľu, karfiol a nízkokalorické uhorky na striedačku s cuketami. Ak budete svoj denný jedálny lístok obohacovať o dávku ovocia, pôjde to ľahšie a aj vy sa budete cítiť lepšie. Netreba zabúdať na vodu, ktorá dokáže zamaskovať pocit častého hladu a striedať ju so zeleným čajom, ktorý je účinným spaľovačom tukov.

Lev

pixabay.com

Levy spravidla milujú mäso, no aj medzi nimi sa nájde zopár vegetariánov. Vo všeobecnosti však platí, že okrem akéhokoľvek druhu mäsa, levom prospievajú kyslé alebo hutnejšie potraviny. Medzi ne patria hlavne olivy, alebo baklažán, či cukety. Kaviár je pre fajnšmekrov, no pri levoch nemôže urobiť šarapatu. Z jedálnička by mali levy vylúčiť sladkosti, ktoré ich telu ubližujú so všetkých znamení najviac a pri maškrtení sa preorientovať skôr na slané pochutiny. Takisto by mali obmedziť príjem mlieka, predovšetkým kravského.

Panna

pixabay.com

Panny sú večne hladné, radi jedia mlieko, mliečne výrobky a vajcia. Všetkého však veľa škodí, preto by mali tieto obľúbené pokrmy obohatiť o vlákninu a najmä zeleninu. Pokojne môžu jesť cestoviny a chlieb, nič z toho im neuškodí a telo to dokáže ľahko spracovať. Vyvarovať by sa mali panny najmä koreneným a vyprážaným jedlám, ktoré podporujú ich zádrapčivosť. Panny veľmi ťažko chutnú, preto je pri tomto znamení životospráva veľmi dôležitá.

Váhy

pixabay.com

Váhy radi jedia slané a celkom vo veľkom. Presne to môže byť kameňom úrazu nielen pri neskorších zdravotných problémoch, ale aj pri problémoch so zhadzovaním prebytočných kíl. Váhy by mali začať svoju stravu sledovať dômyselnejšie, než iné znamenia, pretože majú sklony k cievnym ochoreniam, ktoré najčastejšie vznikajú zo zlej stravy. Zo zeleniny by mali uprednostňovať uhorky a rajčiny, z ovocia najmä bobuľoviny – ríbezle, brusnice, jahody. Rozhodne by mali prestať jesť pikantné a presolené jedlá a preorientovať sa na bielkovinovejšiu stravu.

Škorpión

pixabay.com

Vášeň škorpiónov sa prejavuje aj v jedení. Milujú svetové kuchyne a radi ochutnávajú nové jedlá. Najviac im však chutia výrazne korenisté, voňavé a omamné mäská, sú nároční na to, čo im na tanier položia. Milujú exotické jedlá , čo ale môže viesť k metabolickým poruchám, najmä ak na ne nie sú zvyknutí od malička. U škorpiónov našťastie obmedzenia v strave neexistujú, odporúča sa im len jesť vyváženejšie a neupriamovať sa na výrazné chute. Postavu nevedia ovplyvniť ani jedlom ani chudnutím, iba ak naozaj významnou športovou aktivitou. Dobre im však urobí častejšia konzumácia rýb a morských plodov, pri chudnutí najmä mliečne výrobky a srvátkové nápoje.

Strelec

pixabay.com

Strelec je veľmi aktívne znamenie, preto aj jeho metabolizmus je nastavený na určité tempo, ktoré spravidla nebýva nízke. Rokmi však majú strelci tendenciu usadiť sa a vtedy prichádzajú aj nebezpečné kilogramy, ktoré ich potrápia nielen v zrkadle, ale aj v zdravotných záznamoch. Strelci mávajú slabšiu pečeň a neskôr aj nervový systém, preto by mali vo zvýšenej miere konzumovať mlieko a mliečne výrobky a čo je najdôležitejšie vyvarovať sa množstvu tekutín. U strelcov je totiž častý zvyk preťažovať organizmus tekutinami, teda nadmerným príjmom vody. Ak bežne ľudia vypijú nanajvýš liter vody za deň, strelci ich vypijú v lete aj štyri. A to je problém pre obličky. Preto by mali strelci príjem tekutín korigovať a najmä obmedzovať.

Kozorožec

pixabay.com

Na rozdiel od strelcov, kozorožce majú metabolizmus spomalený. Často trpia bolesťami kostí, svalov, kĺbov, mávajú sklony k skolióze. Preto by mali jesť veľa mliečnych výrobkov, plných vápnika, ryby, vajciamaslo, ktoré pomáha vstrebávaniu vitamínu D. Nevyhnutnosťou sú raňajky a pravidelnosť v stravovaní. Tráveniu a rýchlejšiemu vstrebávaniu živín napomáha aj pohár červeného vína pred jedlom.

Vodnár

pixabay.com

Vodnári sú milovníci sladkého. Ako prvé by mali obmedziť príjem cukru a vymeniť mliečne čokolády za horké. Kávu a čaj by mali piť rozhodne bez cukru a aj bez mlieka, ktoré zvyšuje chuť na sladké. Mäso by mali konzumovať najmä biele, no vo veľkom môžu jesť cestoviny, ryžu, šaláty, ale aj bielkoviny a mlieko. Ak chce vodnár držať diétu je to spravidla veľmi ťažké, pretože ho trápi chuť na sladké. Ideálna je preto diéta kašovitá a založená na ovocí a vločkách.

Ryby

pixabay.com

Pri rybách sú stravovacie pravidlá pomerne jednoduché. Stačí si dať výdatné raňajky, výdatný obed a večeru obmedziť na ľahšie jedlá. Ryby nemávajú s váhou problémy, pokým sa nezačnú prejedať. Neškodia im ani sladkosti, ale je to skôr tým, že ryby sú veľmi racionálne a jedia len vtedy, keď sú hladné.

zdroj: babskeveci.sk, takprosto.cc

Zadajte Váš e-mail, a my Vám pošleme elektronickú knihu ZDARMA!


Komentáre

komentárov