Tento jednoduchý trik vám pomôže zmierniť bolesti chrbta, zlepšiť držanie tela a ubrať na obvode pása. A to všetko len za 5 minút denne!


Boľavá chrbtica je často dôsledkom zlého držania tela. Vedeli ste ale, že zlé držanie tela môže častokrát aj za nelichotivý obvod pása? Japonskí odborníci zhruba pred desiatimi rokmi vyvinuli účinnú a mimoriadne jednoduchú metódu, ako zabiť tri muchy jednou ranou.

pixabay.com

O tom, že Japonci sú experti na všetky možné druhy alternatívnej liečby, niet pochýb. Nik nemôže povedať, že východná medicína, obzvlášť tá pochádzajúca z ázijských krajín, je neraz posledným a predsa efektívnym spôsobom, ako sa snažíme svoje starosti odstrániť.

V súčasnosti sa do Európy dostala technika, ktorá je v Japonsku už nejaký ten rôčik hotovým bestsellerom. Využívajú ju milióny ľudí po celom svete a je určená najmä pre tých, ktorí nemajú čas alebo chuť na telocvične, posilňovne či fyzioterapeutické sedenia. Stačí len 5 minút denne.

takprosto.cc

Zázrak z krajiny vychádzajúceho slnka

Pripravte si uterák a zrolujte ho do tesného valca. Dĺžku by mal mať aspoň 40 cm a hrúbku aspoň 10 cm. Uterák zviažte šnúrkou, aby dobre držal pohromade. Sadnite si na tvrdú podložku, pokojne aj na zem. Uterák si položte po šírke podložky a ľahnite si naň tak, aby ste ho mali presne pod pupkom, ibaže od chrbta. Roztiahnite nohy naširoko, ohnite ich v kolenách a spojte prsty na nohách. Najprv palce a potom ostatné prsty. Uistite sa, že všetky prsty sa navzájom dotýkajú. Päty nespájajte, tie by mali ostať od seba zhruba na vzdialenosť 25 cm. Ruky si položte za hlavu, otočte ich dlaňami nadol a spojte prsty. V tejto pozícii ležte každý deň asi 5 minút. Potom si opatrne vytiahnite zrolovaný uterák spod chrbta a pomaličky vstaňte. Dbajte na to, aby ste po cvičení nerobili prudké pohyby!

Počas cvičenia sa vám vaša kostra a stavce dostávajú do prirodzenej polohy, čím sa napráva držanie tela. Žalúdok sa vťahuje a tuk sa prerozďeľuje tam, kde ho je nedostatok a nedrží sa tam, kde ho je príliš. Výsledok si všimnete asi za mesiac. A verte, že bude naozaj viditeľný! Po tom, čo vaše telo týmto spôsobom natiahnete, začne váš metabolizmus pracovať rýchlejšie a pocítite to aj pri bežných činnostiach. Budete sa cítiť vitálnejší a zdravší a bolesti chrbta ustúpia tak, ako aj prišli.

Vyskúšate japonskú techniku aj vy? Dajte nám vedieť v komentároch.

Pozri aj: Zuzka spolu s manželom vytvorili značku, ktorú mamičky jednoducho milujú. Je dôkazom toho, že s podnikaním sa dá začať aj počas materskej

zdroj: babskeveci.sk (M), takprosto.cc

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov

'); // za telo článku vlož sitelement zónu //content_block.insertAdjacentHTML('afterend',''); // zavolaj sitelement async script //(function(d, t) { var g = d.createElement(t), s = d.getElementsByTagName(t)[0]; g.src = 'https://ad.sitelement.sk/www/delivery/asyncjs.php'; s.parentNode.insertBefore(g, s);}(document, 'script')); }]); _adform.push([vastOrPmpId+'.pmp.success', function() { // použi na testovanie //console.log('great success!'); }]); _adform.push([vastOrPmpId+ '.ad.ready', function() { // použi na testovanie //console.log('ad is ready'); }]); })(window, document, (Adform = window.Adform || {}));