Dobre sa najedli a odišli bez platenia! Nahnevaný majiteľ reštaurácie dostal ale o pár dní nezvyčajný list

Lucia Mužlová

Nosíte pri sebe hotovosť? Alebo radšej platíte kartou a v peňaženke máte len pár drobných do automatu na kávu? Ak áno, tak ste na tom podobne ako partia mladíkov, ktorí predpokladali, že v každej reštaurácii sa dá platiť kartou. Pri platení nastala nepríjemná chvíľka trápnosti, keďže žiaden z nich nemal pri sebe požadovanú finančnú hotovosť.

Článok pokračuje pod videom ↓

Na začiatok treba poznamenať, že partia mladých mužov skutočne chcela zaplatiť za 35-librový účet (39,68 eur) v reštaurácii Kilimanjaro v britskom meste Middlesbrough. Pri platení zistili, že sa v podniku nedá platiť kartou. Podarilo sa im presvedčiť obsluhu, nech na nich počká, kým si skočia k neďalekému bankomatu vybrať hotovosť. Ani jeden z nich sa však nevrátil na „miesto činu.“

Majiteľ bol sklamaný z konania zákazníkov, avšak neostávalo mu nič iné, než hodiť celú záležitosť za hlavu. O pár dní ho však milo prekvapil list, v ktorom sa nachádzalo 40 libier spolu s vysvetlením od zákazníkov, ktorí ho naozaj nechceli okradnúť.

Dobro predsa len nevymrelo

https://www.facebook.com/Kilimandjaromiddlesbrough/posts/1978538795760848

Hlavný problém spočíval v tom, že trojica mladých mužov zamierila síce k bankomatu, no všimli si, že do neďalekej železničnej stanici prišiel ich posledný vlak. Preto bez rozmýšľania doňho nasadli, pričom im nezaplatený účet vtedy načisto vyfučal z hlavy. Svedomie im ale neskôr nedalo, preto napísali majiteľovi list, v ktorom vysvetlili svoje konanie. Ako „odškodné“ priložili 4 libry k dobru, avšak sami si boli vedomí toho, že dobrý pocit je na nezaplatenie.

„Keď sa to stalo, bol som veľmi sklamaný z konania zákazníkov. Vtedy som to bral ako dobré ponaučenie pre mňa, že sa musím naučiť nedôverovať ľuďom. Povedal som personálu, že nie je normálne, aby išli všetci traja k bankomatu. Aspoň jedného z nich mali zadržať pri stole,“ uviedol pre magazín Gazette Live Apollo Apollinaire, majiteľ reštaurácie. Našťastie tento majiteľ môže i naďalej veriť ľuďom, pretože chlapci ho naozaj nesklamali.

„Chceli by sme vysvetliť to nedorozumenie. Boli sme na ceste k bankomatu, no všimli sme si, že nám odchádza posledný vlak. Preto sme sa rozhodli doňho naskočiť. Peniaze za účet vám posielame v obálke, pričom sa ešte raz ospravedlňujeme za svoje konanie. Zároveň sme vám pridali 5-hviezdičkové hodnotenie na TripAdvisor,“ píšu Tom, Alex a Henry, ktorých rodičia naozaj dobre vychovali.

Svojim úprimným listom sa taktiež postarali africkej reštaurácii o netradičnú reklamu a navyše úplne zadarmo. Ľudia sú z konania mladíkov nadšení, pretože sú príkladom toho, že mať srdce na správnom mieste má predsa len zmysel.

Pozri aj: O tomto by mali vedieť všetky ženy! 22 faktov o menštruácii, o ktorých mnohé ženy nevedia. Najviac ma prekvapilo, že krv …

zdroj: babskeveci.sk, indy100.com

Najnovšie články