Drzosť, ktorá nemá hraníc. Cyklista ležal vo vlaku na 4 sedačkách, zatiaľ čo mama s bábätkom museli stáť

Hyriaková Kristína

Foto: unsplash

Drzosť niektorých ľudí nemá hraníc. Keď ide o cestujúcich v hromadnej doprave, je to osobitná kategória, ktorá vás často dokáže svojím správaním dostať do vytrženia.

Príkladom je aj drzý cyklista, o ktorom informoval portál Ladbible. Na Novom Zélande spôsobil vo vlaku pobúrenie, pretože ležal na štyroch sedadlách. Na nasledujúcej zastávke nastúpila žena s dieťaťom, ktorá si kvôli nemu nemala, kde sadnúť. Podľa portálu NZ Herald cyklista nastúpil do skorého ranného vlaku a okamžite si ľahol, aby si pospal.

Vulgárne napadol zamestnanca


Hneď na ďalšej zastávke nastúpila žena s dieťaťom. Podľa Stuarta Dawsona, ktorý vo vlaku cestoval tiež, upozornil vedúceho na vznikajúcu situáciu. Keď ju začal riešiť, cyklista sa rozhneval a odmietol sa pohnúť z miesta, dokonca verbálne napadol zamestnanca. „Vyšiel hore a požiadal cyklistu, aby sa posunul. Muž len povedal, aby išiel do ri*i a zopakoval to niekoľkokrát. Na to manažér reagoval, že ak to bude tak pokračovať, na ďalšej zastávke bude musieť vystúpiť. Cyklista to však neustále opakoval a zamestnanec potom odišiel a neurobil nič,“ povedal Stuart.

Uprednostnil vlastné pohodlie

Podľa neho bolo priestoru vo vlaku veľmi málo a bolo tam len pár miest, čo znamenalo, že mama a dieťa nemali, kam ísť, aby kočík neprekážal ostatným cestujúcim. Tvrdil tiež, že matka bola z celej situácie otrávená a rozrušená. „Manažér sa potom opýtal ženy či je v poriadku. Nebola šťastná a vyzerala dosť nepohodlne. Nebola to príjemná situácia, s ktorou sa musela vysporiadať.“ Spoločnosť Transdey, ktorá prevádzkuje tieto dopravné linky uviedla, že sú spokojní s tým, ako zamestnanec reagoval, keď sa dozvedeli o celom incidente.

Cestujúci s reakciou pracovníka nesúhlasí

„Takéto antisociálne správanie je v našich službách neobvyklé a prijímame všetky preventívne opatrenia, aby sme zaistili bezpečnosť našich zákazníkov. Sem patria riešenia konfliktov a školenia pre našich zamestnancov, aby vedeli, ako riešiť takéto správanie cestujúcich,“ povedal hovorca. Ďalej povedal, že zamestnanci sú povinní zavolať políciu, pokiaľ je incident vážny, no podľa nich manažér vlaku školenie nasledoval a dával pozor na to, aby sa situácia nevyostrila. Stuart však nesúhlasí. „Nerozumiem, prečo zamestnanec hrozil cyklistovi, že ho z vlaku vykopne, keď s tým nakoniec vôbec nič neurobil.“

Čo si myslíte o takomto správaní ľudí v hromadnej doprave? Ako by ste to na mieste zamestnanca vyriešili vy?

Najnovšie články