Fitness tréneri radia: Vďaka týmto 6 cvikom sa dopracujete k vysnívanému brušku a kilogramy sa budú strácať jedna radosť


Teploty posledných dní jasne ukazujú, že leto začína byť v plnom prúde. Úsporné kusy oblečenia a ľahké materiály nám už dlhšie nedovolia ukrývať prebytočné kilogramy ako zimné kabáty. Navyše, kúpalisko, jazero či more nás lákajú do plaviek a my samozrejme túžime vyzerať čo najlepšie. Ak máte hlavu v smútku, že ste sa tento rok nestihli dopracovať k vysnívanej figúre, nevešajte hlavu. Vďaka nasledujúcim cvikom sa vaša postava bude meniť expresne rýchlo a kilogramy sa budú strácať jedna radosť. Spevnite si nielen brušné svaly pomocou týchto šiestich cvikov

Vďaka týmto šiestim cvikom sa do formy dostanete čo nevidieť. Navyše, podľa toho, koľko sérií cvičení si počas jedného tréningu doprajete, si môžete regulovať záťaž presne podľa vlastnej výdrže. Cvikom by ste sa mal venovať 3 až 4-krát v týždni, najlepšie stále s dennou prestávkou, aby ste svalom nechali čas na regeneráciu. Už o niekoľko dní bude vaše bruško vo viditeľne lepšej forme a spevníte si aj celé telo.

Horolezec na šikmé brušné svaly

superfit.me

Zaujmite pozíciu ako pri planku, váhu tela však držte na dlaniach vystretých rúk a nohy majte podopreté na špičkách. Snažte sa perfektne vyrovnať a napnúť telo, aby ste vytvorili čo najpriamejšiu líniu. Potom pravé koleno pritiahnite čo najviac k pravému lakťu a následne vráťte nohu do pôvodnej pozície. Rovnako postupujte aj s ľavou nohou a nohy neustále striedajte. Snažte sa klesnúť panvou čo najmenej a dbajte o napnuté brušné svaly. Každú nohu takto pokrčte 15-krát.

Plank na predlaktiach

vŕtačka
superfit.me

Pri tomto cvičení sa na zemi podopierate predlaktiami a špičkami nôh. Všetky ostatné časti tela sa nesmú dotýkať podlahy. Napnite celé telo a vystrite ho tak, aby ste vytvorili akoby „dosku“. Potom začnite striedavo dvíhať nohy smerom k stropu. Dbajte na správnu techniku a nenáhlite sa. každú nohu by ste mali zodvihnúť 10-krát.

Balerína

vŕtačka
superfit.me

Ľahnite si na rovnú podložku a ruky umiestnite pozdĺž tela. Potom začnite dvíhať trup a keď sa dostanete do polohy v sede, skrížte hornú časť tela do strany. Ruky počas toho vystrite tak, aby spolu s trupom vytvárali písmeno T. Potom si pomaly naspäť ľahnite. Robte to však pomaly a chrbát majte mierne ohnutý. Cvik opakujte 10-krát na každej strane.

Priťahovanie nôh a rúk

superfit.me

Ľahnite si na chrbát a do rúk si vezmite jednu činku. Priťahujte k sebe ruky a nohy navzájom tak, aby boli ruky stále vystreté a nohy sa postupne ohli v kolenách až do 90 stupňového uhla. Následne končatiny vráťte do východiskovej polohy a tieto pohyby opakujte 15-krát. Ruky ani nohy by sa po celý čas nemali dotýkať podlahy.

Skrútenie tela

superfit.me

Ľahnite si na chrbát a prepleťte si navzájom ruky tak, aby pravá skončila na ľavej strane a naopak. Rovnako si prepleťte i nohy. V ľahu sa nadýchnite a s výdychom začnite napnutý trup dvíhať ku rovnako dvíhajúcim sa nohám. Lakťom by ste sa mali dotknúť stehna. Opakujte 10-krát.

Nožnice

superfit.me

Ľahnite si na chrbát a ruky si dajte za hlavu tak, aby ste periférne videli svoje pokrčené lakťe. Potom dvihnite chrbát mierne nad podlahu tak, aby ste mali lopatky vo vzduchu a rovnako mierne zodvihnite nohy. Následne skrútením trupu približujte pravý lakeť k ľavej zodvihnutej nohe a potom ľavý lakeť k pravej zodvihnutej nohe. Cvik zopakujte po 10-krát na každej strane.

Tieto cviky vám zaručene pomôžu a dostanú vás bližšie k perfektnej postave za najkratší čas. Začnite s jednou sériou z každého cviku a keď si telo zvykne, série môžete postupne pridať.

Pozri aj: Toto cvičenie vám zaberie len 7 minút denne, no vďaka nemu posilníte svoje silné centrum tela

zdroj: babskeveci.sk (Jana L), superfit.me

Zadajte Váš e-mail, a my Vám pošleme elektronickú knihu ZDARMA!

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov