Chcete zhodiť centimetre z bokov, brucha a stehien? 800 gramov vám zaručí mínus 10 kilogramov už za 7 dní


Ak momentálne neuvažujete nad ničím iným ako nad chudnutím, tento článok je ako stvorený pre vás. Dôležité je vždy riadiť sa rozumom a určite neskúšať prísne diéty, ktoré koniec koncov môžu v tele narobiť viac zlého ako dobrého.

Momentálne sú v kurze tzv. monodiéty, no ich účinok je otázny. Mnoho lekárov ich neodporúča a podľa nášho názoru je lepšie sa im vyhnúť. Ako príklad monodiéty by sme radi uviedli najnovší trend, a to je tvarohová diéta. Tvaroh sám o sebe je veľmi fajn záležitosť, pokiaľ sa snažíte chudnúť. Zasýti, obsahuje mnoho telu prospešných látok a hlavne je to bielkovina do vašeho tela. Ak sa rozhodnete takúto diétu vyskúšať, mali by ste poznať tieto dôležité informácie. Niektoré ženy hlásajú, že za 7 dní sa im podarilo schudnúť od 5 do 10 kilogramov.

Tvaroh obsahuje len od 90 do 150 kcal. Ako sme už spomínali, obsahuje veľa bielkovín, vápnik a zdravé tuky, čo je rovnako dôležité. Má pozitívny vplyv na trávenie, pokožku, vlasy a nechty. S touto diétou by sa to však preháňať nemalo a mala by trvať maximálne 7 dní. Cez deň môžete zjesť od 500 do 1000 gramov tvarohu, ktoré si máte rozložiť rozumne. Výsledok je taký, že telo začne rozkladať svoje tukové zásoby práve kvôli tomu, že do tela nejdú žiadne sacharidy ani tuky. Pri tejto diéte nie je žiadny jedálniček, preto to ostáva v kompetencii daného človeka. Lekári však takúto diétu neodporúčajú a skôr ženy varujú pred jej skúšaním.

Dôležité pravidlá

Tvaroh by nemal byť nízkotučný.

Nemali by ste k nemu pridávať cukor ani iné sladilá.

Diétu by ste nemali držať viac ako 7 dní.

Je potrebné dodržiavať pitný režim. Káva a alkohol sú úplne zakázané. Najlepšie urobíte, ak budete piť minerálnu vodu.

Podľa nášho názoru takáto až extrémna diéta určite nie je vhodná pre každého. Športovci síce jedia veľa tvarohu, ale ich strava je väčšinou vyvážená a jedálniček pripravený odborníkmi. Ak však chcete monodiétu vyskúšať, dali sme vám pár užitočných tipov. Dávajte si však pozor a každý zdravotný problém konzultujte s lekárom.

Pozri aj: Cvičením schudnete, či brušáky vás vyformujú. 10+ mýtov o cvičení a fitness, ktorým celý život veríme, avšak nie sú vôbec pravdivé

Lucia M.

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov