Na rukách som mala dlho ovisnutú kožu a hanbila som sa v lete nosiť tielka. Vďaka týmto cvikom sa tohto problému zbavíte už za pár týždňov!

Väčšina ľudí pri cvičení sústreďujú svoju pozornosť na zadok, stehná, prípadne brucho. Málokto však myslí aj na ruky a ovísajúce kože, ktoré väčšinou prichádzajú s vekom, no objavujú sa už aj u čoraz mladších ročníkov. Ako s týmto nedostatkom bojovať?

Cvičenie pre pevnejšie bicepsy vám nevypracuje ruky ako svalnáčovi z posilňovne. Vaše ruky však budú príťažlivejšie, pekne tvarované a nebudete sa musieť hanbiť nosiť tričká bez rukávov či letné šaty na ramienka. Stavte na istotu a precvičte svoje ruky s týmito niekoľkými jednoduchými cvikmi. Úspech je zaručený.

Najlepší systém cvičenia na ruky

Každé z cvičení, ktoré si ukážeme nižšie, je potrebné robiť jednotlivo aspoň po dobu 2-3 minút. Ako rozcvičku si vyskúšajte priečne nožnice. Tie si ešte dodnes všetci pamätáme z detstva z telesnej výchovy. Postrihajte rukami 15-krát a potom sa pusťte do toho.

Let vtáka

Pri tomto cvičení sa postavte na podložku na šírku ramien, pokrčte kolená, mierne sa predkloňte a rukami napodobňujte let vtáka. Opakujte aspoň 15-krát a s rukami nešvihajte rýchlo, práve naopak, „lietajte“ pomaly a vo východiskovej a finálnej polohe ruky na 1-2 sekundy podržte.

1
superfit.me

Plank na ramená

Zaujmite pozíciu plank, ruky dajte na podložku na šírky ramien, nohy oprite o špičky, chrbát a panvu držte rovno v predĺžení krku. Teraz zdvihnite ľavú ruku a položte si ju na ľavé rameno, vydržte 3 sekundy a ruku dajte späť na podložku. To isté urobte s druhou rukou. Opakujte 15-krát.

2
superfit.me

Prílet na zem

Keď ste skončili predošlé cvičenie, plynule nadviažte na ďalšie. Na rukách sa spustite až tesne nad zem. Bruchom sa nesmiete dotýkať podložky. Tesne nad zemou vydržte 2-3 sekundy a potom sa vráťte späť do pozície plank. Opakujte 15-krát.

Let ležmo

Ak ste cvičenie dokončili, ľahnite si na brucho a na chvíľu sa uvoľnite. V tejto polohe aj ostaňte, ibaže ruky roztiahnite do predĺženia ramien a v lakťoch zohnite. V tejto pozícii ruky zdvíhajte tak, aby sa vám lopatky priblížili čo najviac k sebe. Opakujte 15-krát.

Let na bruchu

Ostaňte v predošlej polohe, ale zdvihnite trup. Na podložke by vám malo ostať len brucho a nohy. Teraz paže roztiahnite a začnite ich ťahať smerom do predĺženia hlavy a potom dolu k bokom. Hlavu a krk sa snažte držať v predĺžení chrbtice. Opakujte 15-krát.

3
superfit.me

Ženské kliky

Ak sa cítite byť dosť silná, skúste klasické kliky. Ak nie, zaujmite pozíciu tzv. ženských klikov. To znamená, že kolená položíte na podložku, dlane roztiahnite na šírku ramien a zdvíhajte sa hore a dolu.

5
superfit.me

V tomto videu si môžete pozrieť všetky cviky v pohybe. Aby ste dosiahli želaný efekt, nezabúdajte cvičiť pravidelne a snažte sa ísť na sto percent. Iba vtedy môžete dosiahnuť vysnívané ruky.

zdroj: babskeveci.sk (Monika), superfit.me

Zadajte Váš e-mail, a my Vám pošleme elektronickú knihu ZDARMA!


Komentáre

komentárov