Najlepší fitness tréneri radia: S týmito 7 osvedčenými cvikmi budete vidieť prvé svaly na brušku už po pár dňoch cvičenia


„Naozaj potrebujem schudnúť, no nie som práve typ človeka, ktorý by si vedel vyhradiť čas na cvičenie…“, poznáme to všetky a akosi žiadna z nás nie je typ vhodný na cielené cvičenie. Nebojte sa, nejdeme vás poučovať, pretože ani my nie sme tie typy. Práve to bol dôvod hľadať tie správne cvičenia, ktoré majú efekt a dajú sa robiť aj popri sledovaní televízie.

Tréning 15-50

Tento tréning je druhom alternatívy k cvičeniam v posilňovni. Jeho výhodou je to, že ho môžete efektívne robiť aj doma, nezaplatíte za to ani cent a dá sa robiť namiesto relaxovania pred televízorom. Jediné, čo musíte obetovať, je viac opakovaní.

Krútenie bokmi ležmo

Ľahnite si na bok, spodnú ruku natiahnite pred seba, vrchnou sa chyťte za hlavou. Otočte trup bokom, v rovnakom čase zdvihnite obe nohy a kolená ťahajte až k lakťu vrchnej ruky. Vráťte telo do východiskovej polohy a opakujte 15-krát na oboch bokoch.

1
superfit.me

Plank „pavúčí muž“

Dlane dajte na zem na šírku ramien, chodidlá takisto. Aby ste dosiahli správnu pozíciu planku, musí vaše telo od hlavy až po chodidlá tvoriť rovnú linku. Ak ste zaujali správnu pozíciu plank, vytiahnite pravé koleno dopredu až k pravému lakťu a potom sa vráťte do východiskovej polohy. To isté zopakujte aj s druhou nohou. Opakujte 15-krát s oboma nohami.

2
superfit.me

Plank na lakťoch

Opäť zaujmite pozíciu plank, tentoraz sa však neopierajte o dlane, ale o lakte. Zdvihnite boky a stiahnite brucho. Cvik zopakujte 15-krát.

3
superfit.me

Kolená k hrudi

Ľahnite si na chrbát, ruky dajte pozdĺž tela. S nádychom zdvihnite nohy zo zeme a kolená pritiahnite k žalúdku najviac ako viete. Vráťte sa do východiskovej polohy a cvičenie opakujte 15-krát.

4
superfit.me

Točitý kríž

Ľahnite si na chrbát, ruky roztiahnite tak, aby od pliec tvorili rovnú linku. Dlane položte smerom k zemi. Zdvihnite nohy hore a vystrite ich. S vystretými nohami ohýbajte doprava a doľava. Ak je pre vás cvičenie príliš ťažké, môžete nohy ohnúť a do strán ich nakláňať takýmto spôsobom. Cvičenie vykonávajte opatrne a opakujte 25-krát.

5
superfit.me

Stiahnuté päty

Ľahnite si na chrbát, ruky dajte za hlavu tak a dlane stlačte v päsť. Za hlavou ich dajte celkom k sebe. Zdvihnite päste a zároveň vytiahnite nohy pokrčené v kolenách až k žalúdku. V konečnej pozícii by ste mali mať päste pri pätách a kolená pri žalúdku. Vráťte sa do východiskovej polohy a cvičenie opakujte 15-krát.

6
superfit.me

Nožnice

Toto cvičenie väčšina z nás pozná z telesnej výchovy. Je neuveriteľne efektívne, preto ho odporúčajú všetci tréneri. Ľahnite si na chrbát, ruky položte pozdĺž tela. Nohy trochu zdvihnite a začnite ich striedať, akoby ste strihali nožničkami. Opakujte 50-krát.

7
superfit.me

Aby bolo vaše bruško ploché, nestačí vám len cvičiť a potiť sa vo vlastnej šťave. Nezabudnite sa vyhýbať sladkostiam a mastným jedlám a, samozrejme, nejedzte neskoro večer. Tréning 15-50 vám v tomto prípade ukáže výsledky už za niekoľko dní.

zdroj: babskeveci.sk (Monika), superfit.me

Zadajte Váš e-mail, a my Vám pošleme elektronickú knihu ZDARMA!


Komentáre

komentárov