Po sviatkoch som po všetkých tých ťažkých jedlách mala problémy s trávením. Pomohla mi až táto 1 vec, ktorú máte doma aj vy


Cítite sa po sviatkoch ako chodiace vrecia naplnené kameňmi? Nie ste jediní, kto má po sviatkoch pocit plnosti, a aj napriek tomu, že sú už za nami, dozvuky z konzumácie ťažkých jedál budeme ešte nejaký ten deň pociťovať. Ak sa ich chcete zbaviť rýchlejšie, nasaďte očistu. Z čoho iného, ak nie z ovsených vločiek?

vlocky3
sovkusom.ru

Ovsené vločky sú účinnejšie ako akákoľvek tabletka či prášok proti zápche. Vyčistiť si črevá a zbaviť sa ťažoby posledných dní je pre normálne fungovanie organizmu veľmi dôležité. Prírodný antioxidant a zároveň prírodné preháňadlo má pozitívne účinky na gastrointestinálny trakt. Konzumácia ovsených vločiek zabezpečuje absorbovanie hlienu a užitočné komponenty z obilnín sa počas niekoľkých hodín vstrebú v čreve, čím priaznivo pôsobia na následné ľahšie vyprázdňovanie a významne čistia telo od toxínov.

2x efektívnejšie

Spôsoby, ako si pripraviť ovsené vločky, sa rôznia. Pre naozaj účinný výsledný efekt by ste mali vločky jesť pred spaním. V noci sa totiž látky do tela vstrebávajú najlepšie a o to priaznivejší je potom dopad na črevnú očistu. Vločky však môžete jesť prakticky kedykoľvek. Sú ľahké, zasýtia a nikdy vám z nich nebude zle ani ťažko.

vlocky1
sovkusom.ru

Pripravte si ich na ráno

Vo večerných hodinách nasypte 3 veľké polievkové lyžice ovsených vločiek do šálky horúcej vody a nechajte ich na noc nasiaknuť. Vodu môžete pokojne zriediť s mliekom, medom, alebo so smotanou s nižším obsahom tuku. Ráno si do takto prepripravených raňajok prisypte ešte za hrsť orechov a oslaďte medom. Po jedle by ste nemali jesť ani piť sladené nápoje aspoň 3 hodiny.

Prevarené chutia fantasticky

Aj vy ste ako deti milovali ovsenú kašu? Pripravte si ju doma, no oveľa lepšiu. Tri veľké polievkové lyžice ovsených vločiek zalejte v hrnci šálkou horúcej vody alebo mlieka a varte na miernom ohni približne 5 minút. Aby mali vločky lepšiu chuť, môžete pridať ovocie, orechy, sušené marhule alebo hrozienka. Kašu si môžete dochutiť medom, cukrom či kakaom. Vynikajúca je aj so škoricou. Po konzumácii ovsenej kaše by ste nemali jesť najbližšie 2-3 hodiny.

vlocky2
sovkusom.ru

Nie sú pre každého

Ovsené vločky však prekvapivo nie sú pre všetkých. Napriek blahodarným účinkom na ľudský organizmus majú aj mnoho kontraindikácii, ktorým by sa mali vyhýbať ľudia neznášajúci lepok, s ochorením pečene alebo žlčníka. Hoci je v ovsených vločkách dostatok kalórií, sú vynikajúcim diétnym produktom, pretože sú ľahko a rýchlo stráviteľné. Jesť by ich mal pravidelne každý, kto sa snaží schudnúť alebo prečistiť organizmus. Okrem toho vločky obsahujú metoinín, fosfor a vápnik, priaznivo ovplyvňujú nervový systém a minerály v nich významne posilňujú kosti.

zdroj: babskeveci.sk (Monika), sovkusom.ru

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov