S touto pomarančovou diétou sa mi podarilo za týždeň schudnúť až o 2 veľkosti. Nafúknuté brucho je preč a oblečiem aj nohavice, ktoré som nezapla


Teploty sa už stihli vyšplhať pomerne vysoko, a tak nám akosi skracujú aj dĺžku spodného odevu. S radosťou meníme dlhé nohavice za kratšie, prípadne si obliekame sukne. Čoskoro je tu však aj plavková sezóna, preto by nebolo na škodu dať si do poriadku váhu, aby sme sa spokojne mohli vybrať na slnko. Treba na to správnu stravu, nejakú fyzickú aktivitu a chuť. Idete do toho?

Pripravili sme si pre vás zaujímajú diétu, v ktorej konzumujete najmä šťavnaté pomaranče a vajíčka. Diéta nesie názov aj monoproteínová diéta a teší sa popularite. Pokiaľ ju budete poctivo dodržiavať, viete takto za deň zhodiť aj 1 kilo. Netreba to však preháňať – pomaly zájdeme ďalej. Diéta sa dodržiava maximálne 1 týždeň.

Vajíčka a pomaranče – silná dvojka

pixabay

Prečo vajcia? Sú bohatým zdrojom vitamínov, bielkovín a sú nízkokalorické. Čo sa týka pomarančov, poskytujú nielen osvieženie, ale aj vlákninu a pomáhajú nám zbavovať sa toxínov.

Počas tejto diéty je dôležité piť dostatok tekutín, a to minimálne 2 litre denne. Najlepšie urobíte, ak si zvolíte čistú vodu, prípadne zelený čaj, ktorým zaženiete rannú únavu.

Týždenné menu

Pondelok

Raňajky: polovička pomaranču a 2 vajíčka natvrdo

Obed: pomaranč, zeleninový šalát s bylinkami a dusené kuracie prsia

Večera: kuracie prsia, 2 vajíčka natvrdo, grep

Utorok

Raňajky: polovica pomaranču a 2 vajíčka natvrdo

Obed: zeleninový šalát s bylinkami a dusené kuracie prsia

Večera: 2 vajíčka natvrdo, grep, zeleninový šalát s bylinkami a toast

pixabay.com

Streda:

Raňajky: polovica pomaranču a 2 vajíčka natvrdo

Obed: toast, 1 paradajka. 50 gramov syra s nízkym obsahom tuku, plus čerstvá uhorka

Večera: 150 gramov uvarených kuracích pŕs, 2 uvarené vajíčka a grep

Štvrtok:

Raňajky: polovica pomaranču a 2 vajíčka natvrdo

Obed: 200 gramov tvarohu a 200 gramov varenej zeleniny

Večera: 200 gramov zeleninového šalátu, 150 gramov kuracích pŕs, 2 uvarené vajíčka

Piatok:

Raňajky: polovica pomaranču a 2 vajíčka natvrdo

Obed: 2 vajíčka natvrdo a varenú zeleninu v ľubovoľnom množstve

Večera: 150 gramov ryby, napr. lososa, pomaranč, 150 gramov zeleninového šalátu

Sobota:

Raňajky: polovica pomaranču, 2 vajíčka natvrdo

Obed: pomaranč, 150 gramov kuracieho mäsa, 3 paradajky

Večera: 200 gramov zeleninového šalátu a 150 gramov kuracích pŕs

Nedeľa:

Raňajky: polovica pomaranču a 2 vajíčka natvrdo

Obed: 150 gramov kuracích pŕs a zeleninový šalát

Večera: zeleninový šalát, grep a 1 uvarené vajíčko

Nezabúdajte, že takúto diétu by ste mali dodržiavať maximálne týždeň. Pitný režim je v tomto prípade veľmi dôležitý, ako aj čerstvosť a pestrosť zeleniny. Výsledky diéty vás môžu potešiť už po prvom týždni.

Pozri aj: Odstránenie škvŕn, bielenie obliečok a domáci peeling. Toto je 10 neobvyklých spôsobov využitia soli, ktoré nemajú nič spoločné s varením

zdroj: Miška, sovkusom.ru

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov