Predavačka zdieľala status a má prosbu na všetkých ľudí. Takto sa dnes ľudia skutočne správajú v obchode

Lucia Mužlová Ešte viac

Ilustračná foto: pixabay

Zrejme každý náš deň sa momentálne nesie v znamení stresu. Nakupovaniu sa nevyhneme, dobrou správou je aspoň to, že sa pohyb občanov obmedzil postupne aj v obchodoch.

Bez rúška vás do vnútra nepustia, taktiež musíte mať rukavice alebo vydenzifikované ruky. V predajni musí byť len určitý počet ľudí a obchody si aj s týmto problémom poradili. Na presný počet košíkov je presný počet ľudí. Ostatní čakajú v rade a do vnútra ich púšťa poverená osoba. Tieto opatrenia sú dobré a správne, no správanie sa ľudí neovplyvnia. Práve naopak.

Foto: pixabay

Mnoho predavačiek už zdieľalo svoje názory na sociálnych sieťach. Väčšinou sú ich slová smutné a plné zúfalstva. Ľudia hromadne nakupujú, nerešpektujú nariadenia, tlačia sa v radoch a sú bezohľadní. Dokonca predavačkám nadávajú, hádajú sa, jednoducho nervozita je na vrchole. Podobný status sa dnes objavil aj na stránke Priznania žien. Predavačka povedala, ako to aktuálne vyzerá u nich na predajni.

Svoju prácu mám rada, ale…

“Dobrý deň, pracujem v obchode. V týchto ťažkých dňoch sedím v pokladni, dokladám a vykladám tovar, upratujem, dezinfikujem a to všetko pre vás, milí zákazníci. Moja práca ma naozaj veľmi baví, mám ju rada. Vyštudovala som síce niečo iné, ale doba je už taká. Našťastie, nechodím s odporom a sebazaprením do práce ako väčšina ľudí.

Foto: pixabay

To všetko, čo mám na starosti 9 hodín denne ma dosť vyčerpáva. Sedieť a makať v rúškach, v ktorých nemôžete normálne dýchať. Totálne sa vám rosia okuliare, pod rukavicami máte rozmočené ruky, v dobrom úmysle rozháňate zákazníkov, aby nestáli pri sebe a dodržiavali odstup 2 metre, za čo si sem-tam vypočujeme nepekné komentáre. To je ale pre vaše dobro. My v pokladni máme od vás odstup tak asi pol metra.

Prosím vás, správajte sa slušne

Aj preto vás veľmi prosím, namiesto tlieskania na balkóne sa začnite správať slušne v obchode. Tovar, ktorý práve nechcete nehádžte kade tade. Je veľmi frustrujúce, keď pri dokladaní nájdem zmrzlinu zastrčenú za horčicami, salámu nakrájanú a vyhodenú medzi oblečením a mäso, ktoré pani za pultom vyberie, naváži a olepí hodíte do keksov.

Minimálne 4 hodiny upratujeme, triedime a hlavne všetko hádžeme do tzv. odpisov. Že náš obchod je veľký a má peňazí dosť? To ale neznamená, že sa budeme chovať takto. Mamičky debatujúce pri regáloch, detičky, čo prepichujú prštekom postupne jogurty a kopú si loptu v oddelení hračiek a sem tam niečo rozbijú. Veď čo, buďme radi, že ešte fungujeme.

Foto: pixabay

Nenadávajte pokladníčke pri pokladni, že sa vám zmrzlina, ktorú ste si dali do košíka pred dvoma hodinami roztopila. Lebo však asi máme zlé mrazáky. Nie nemáme. Len je to normálne, že sa po dvoch hodinách roztopí všetko mrazené. Len ju nehádžte do krabice po práce vykúpenom víne. To je moja veľká prosba k vám, naši milí zákazníci. Držím vám a aj nám palce, aby sme to zvládli a apelujem na vás. Prosím vs, chovajte sa ako ľudia, slušní ľudia.”

Pod týmto statusom sa objavili komentáre, ktoré vyjadrujú predavačke plnú podporu. Dokonca sa tam nájdu aj iné ženy, ktoré pracujú v obchodoch a potvrdili, že takto sa zákazníci naozaj správajú. Buďme k sebe ohľaduplní a solidárni. Len tak dokážeme úspešne bojovať proti koronavírusu.

0
Komentovať (0)

Dnes by ste nemali premeškať: