Ranné vstávanie mi vždy robilo problém a budila som sa unavená. Týchto 11 tipov naštartuje každý môj nový deň, no najviac mi pomohol deviaty

Práca, rodina, párty, seriál, dobrá kniha alebo nespavosť. Nech ste už mali na krátky spánok akýkoľvek dôvod, v tomto príspevku vám prinášam užitočné rady, ako po takejto noci úspešne vstať z postele a s chuťou sa pustiť do nového dňa.

spat1
ripost.hu

Neodkladajte budík. Pár minút nazvyš v posteli vás len vráti späť k spánku a vy prídete o drahocenný čas, ktorý vám dopomôže k tomu aby ste sa dostali do správnej formy.

spat2
ripost.hu

Nechajte nech vás slnko zobudí. A to doslova. Slnečné žiarenie totiž zamedzuje tvorbu melatonínu, ktorý je zodpovedný za váš spánok, a signalizuje vášmu telu, že je čas zobudiť sa.

spa3
ripost.hu

Dajte si studenú sprchu. Samozrejme nemám na mysli ľadovú. Po tom, ako ste si umyli vlasy a telo, si v 30-sekundových intervaloch púšťajte studenú vodu. Tento proces stimuluje vaše telo a zlepšuje prúdenie krvi.

spat4
ripost.hu

Zacvičte si. Nemusí to byť žiadny dlhý alebo namáhavý tréning, postačí 10-20 minút. Pohyb vás nielen zobudí, ale pomôže vám podať lepší výkon v práci.

spat5
ripost.hu

Zbavte sa známok únavy na vašej tvári. Kruhy pod očami trápia mnoho žien pri únave. Zakryte ich korektorom alebo kofeínovým sérom. Na spodné viečka naneste bielu ceruzku, ktorá vašim očiam dodá bdelý pohľad.

brewed-coffee.com

Dajte si kávu. Nemusíte to však preháňať a nezabudnite po nej telu dodať riadnu dávku tekutín vo forme čistej vody.

spat7
ripost.hu

Zabudnite na cereálie na raňajky. Namiesto nich si doprajte bielkoviny, ovsené vločky alebo celozrnné pečivo. Ťažkým jedlám sa vyhýbajte po celý deň, môžu totiž spôsobovať únavu.

spat8
ripost.hu

Pite veľa tekutín. Ak začnete počas dňa pociťovať únavu, pridajte do svojho pohára pár kociek ľadu.

spat9
ripost.hu

Prejdite sa. Najväčšia vlna únavy prichádza poobede medzi jednou a treťou hodinou. Ak môžete, prejdite sa na obed alebo si skočte po kávu.

spat10
ripost.hu

Počúvajte energetickú hudbu. Či už v práci alebo doma pri varení, zapnite si svoju obľúbenú hudbu, ktorá vás nabudí.

spat12
womenshealthmag.co.uk

Nesnažte sa doháňať spánok. Nemusíte spať 12 hodín na ďalší deň, skôr dodržujte 7-8 hodín, aby ste sa čo najskôr dostali do normálu.

Pozri tiež: 9 osvedčených rád od skúsených vedcov, pomocou ktorých vyriešite každý jeden problém so spánkom

zdroj: babskeveci.sk (Bianka Pontyová), ripost.hu

Zadajte Váš e-mail, a my Vám pošleme elektronickú knihu ZDARMA!

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov