Silné slová slovenskej predavačky o zákazníkoch: Ste arogantní, nevychovaní a povýšeneckí

Hyriaková Kristína

Foto: unsplash

V predvianočnom období je to všetko často o zhone a strese. Mnohí ľudia sa snažia nakúpiť všetko, aby im nič nechýbalo, no v čase krízy sa to ešte znásobilo.

Článok pokračuje pod videom ↓

Ľudia sa boja, že sa zatvoria obchody. Jedna slovenská predavačka to však nevydržala a stránka Nekŕmte nás odpadom zverejnila jej silné slová, na ktoré reagovalo už viac než tisíc ľudí.

Foto: unsplash

Predavačka toho už mala dosť

Už je toho vážne priveľa. Nikdy v živote by mi nenapadlo, ako veľmi dokážu byť ľudia zlí. Za posledné dni sa stihlo udiať také množstvo negatívnych situácií, že aj na slona by toho bolo priveľa. Na úvod, aby som sa dostala do témy, pracujem ako predavačka v nemenovanom obchode s oblečením. Svoju prácu milujem, vždy chodím do práce s úsmevom a s dobrou náladou. Sme skvelý kolektív a nemenila by som ho za nič na svete, ale všetko pekné má aj svoju odvrátenú stránku a v tomto prípade AROGANCIU, HNEV, PROVOKÁCIU, FRUSTRÁCIU a DOSLOVA BUZERÁCIU „niektorých našich ctených“ zákazníkov.

Svoju prácu miluje, no toto už nezvláda

Už sme z toho vážne unavené a doslova na pokraji nervového zrútenia a už nemám chuť chodiť do práce s úsmevom. Ako iste všetci viete, situácia na Slovensku, ako aj všade vo svete, sa točí okolo Covid-19. A z toho vyplýva, že je v platnosti množstvo opatrení, ktoré je potrebné v predajni dodržiavať.

Foto: unsplash

Ja si veľmi dobre uvedomujem, že ľudia sú z týchto opatrení už unavení a deprimovaní, a že to trvá už príliš dlho, ale uvedomte si jednu podstatnú vec aj MY, PREDAVAČKY SME TIEŽ LEN ĽUDIA a snažíme sa ako najlepšie vieme, ale VY „MILÍ ZÁKAZNÍCI“ nám Našu prácu vôbec, ale vôbec neuľahčujete. STE AROGANTNÍ, NEVYCHOVANÍ A POVÝŠENECKÍ.

Nerešpektujú opatrenia

A my sme tu pre Vás, aby ste si mohli nakúpiť. Ste neskutočne nevďační stále ma len presviedčate, že tvrdé zatvorenie predajní by bolo pre Vás najlepšie riešenie. Čo by v iných štátoch, za to dali, aby si mohli ísť nakúpiť do iného obchodu, ako sú potraviny, lekáreň alebo drogéria.

Foto: unsplash

Najväčším problémom je pre Vás pochopenie obmedzeného počtu zákazníkov na predajni. Ja viem, že je nepríjemné čakať vonku v zime, keby to bolo na mne pustím Vás všetkých do predajne, ale bohužiaľ kvôli opatreniam to nie je možné. Počet je zaisťovaní pomocou košíkov, nechápem, prečo máte taký obrovský problém si ho vziať, (podotýkam, že po každom jednom zákazníkovi sa dezinfikuje) pretože nie sme jediná predajňa, v ktorej to takto funguje.

Nerešpektujú nariadenia

Akoby sme my mohli za všetko a my sme si vymysleli všetky opatrenia. Ale ubezpečujem Vás, že my len dodržiavame to čo je stanovené. Upozorňujem, že zákazníka slušne poprosíme, aby si vzal košík, ak si ho sám nevezme. Bohužiaľ arogancia nemá hraníc a dostávajú sa nám odpovede typu: „Aký zákon Vám dovoľuje mi kázať, aby som si vzal/a košík?“; „Prečo by som si ho vzal/a ja si ho nevezmem.“; Ja ho nechcem.“; „Počítajte si to inak.“ ; To nie je môj problém.“ Ako ľudia HALÓÓ, PROSÍM PREBERTE SA a NEBUĎTE TUPÍ a SEBECKÍ!

Foto: unsplash

Ako má jedna predavačka zvládať obsluhovať zákazníkov, blokovať, odpovedať na otázky zákazníkov a popritom upratovať skúšané oblečenie A EŠTE DO TOHTO VŠETKÉHO RÁTAŤ ZÁKAZNÍKOV BEZ NEJAKEJ POMÔCKY? Dopriala by som každému jednému takémuto človeku, aby si to vyskúšal na vlastnej koži. A to nehovorím, že keď sa ohradíte a poviete to znova s väčším dôrazom, tak Vám stihnú nadať do všeličoho a poslať Vás všelikam. Alebo bez náznaku slušnosti Vám začnú tykať, ale najväčší vrchol podľa mňa je, a to citujem: „Napíšte si tým dementom do parlamentu“.

Prosba k zákazníkom

AKO VÁŽNE? Je úplne jedno kto je vo vláde, opatrenia boli, sú a aj budú pokiaľ ten vírus nezmizne alebo „sa nenaučíme s ním žiť. Keď nemáte aspoň ako takú úctu k autoritám, tak sa nečudujem, že k predavačkám sa správate ako k handrám. Milí zákazníci, pamätajte si, že nadávanie, vybíjanie si zlosti a osočovanie predavačiek NIJAKO NEUVOĽNÍ OPATRENIA. Akurát vy si zvýšite svoje mizerné ego a sebavedomie, ľutujem Vás, že ste museli takto hlboko klesnúť, aby ste si dokázali, že ste niečo viac a psychicky terorizujete predavačky v obchodoch deň čo deň.

Foto: unsplash

ĽUDIA, PROSÍM VÁS V MENE VŠETKÝCH PREDAVAČIEK, BUĎTE OHĽADUPLNÍ, REŠPEKTUJTE OPATRENIA NA PREDAJNIACH A SPÔSOB, AKÝM ICH MAJÚ JEDNOTLIVÉ PREDAJNE ZABEZPEČENÉ. VERTE MI, NIE JE TO ĽAHKÉ PRE NÁS, TAK ISTO AKO PRE VÁS.
Vaša predavačka.“

Najnovšie články