Tento lekár tvrdí, že svoj imunitný systém môžete posilniť už za 15 sekúnd! Stačí, keď urobíte túto 1 vec


Náš imunitný systém nás má chrániť pred zápalmi a chorobami spôsobenými baktériami či vírusmi. Táto schopnosť organizmu úspešne odolávať ochoreniam však môže byť častokrát narušená, a to z rôznych príčin. Pokiaľ je náš imunitný systém oslabený, telo sa nevie dostatočne brániť a my sa ocitneme v kolobehu chorôb, s ktorými len horko-ťažko bojujeme. Ruský profesor Sergej Bubnovskij z Moskvy však prináša techniku na posilnenie imunity, ktorá trvá len neuveriteľných 15 sekúnd. Osvojte si tento návod a staňte sa zdravším človekom vďaka jednoduchej technike.

lad 3
pixabay.com

Úžasne jednoduchý, no mimoriadne účinný spôsob na posilnenie imunity je receptom na pevné zdravie. Podľa uznávaného ruského profesora spočíva recept v namáčaní nôh v ľadovo studenej vode po dobu 10 až 15 sekúnd. Takto jednoducho sa môžete pripraviť na boj proti chrípke i nachladnutiu napríklad aj po príchode z práce.

Rovnaké výsledky prinášajú i štúdie z Anglicka, v rámci ktorých bolo zistené, že dopriatie si studenej sprchy každý deň pomáha zlepšovať imunitu. Ľudia, ktorí si dopriateli studenú sprchu každý deň, mali v porovnaní s ľuďmi, ktorí si vychutnávajú teplú vodu, vyšší počet bielych krviniek, ktoré sú nevyhnutnými v boji proti chorobe.

Britskí vedci zaoberajúci sa príčinou a liečením trombózy tvrdia, že počas a po studenej sprche sa telo snaží zahriať, a práve to je kľúčom k posilneniu imunity. Zahrievaním sa zvyšuje rýchlosť metabolizmu, telo sa akoby „nakopne“ a aktivizuje imunitný systém, čo vedie k uvoľneniu väčšieho počtu bielych krviniek.

Podľa nemeckej štúdie, príležitostné plávanie v studenej vode a otužovanie je potrebné vykonávať pravidelne, inak môže mať opačný účinok. Samotné plávanie v studenej vode môže spôsobovať oxidatívny stres, čo je nerovnováha medzi voľnými radikálmi a antioxidantmi. Zvyšuje sa množstvo voľných radikálov a množstvo antioxidantov, ktoré majú ničiť voľné radikály je nedostatočné. Pokiaľ je však otužovanie vykonávané pravidelne, telo si zvyká a získava schopnosť bojovať proti oxidatívnemu stresu.

lad 2
willpowermethod.com

Krátky ľadový kúpeľ nepomáha len s posilnením imunity. Je vhodný aj v prípade, že trpíte syndrómom nepokojných nôh, čo je dosť nepríjemný jav sťažujúci najmä zaspávanie. Studená sprcha či ľadový kúpeľ je obľúbeným nástrojom športovcov, ktorým si po cvičení pomáhajú v regenerácii svalov a celkovom zotavení tela.

Mnohí športovci využívajú techniku ľadového kúpeľa aj v prípade, že utrpeli zranenia, ktoré im spôsobili mierne opuchy. V každom prípade treba myslieť na to, že táto procedúra má zmysel, ak je vykonávaná pravidelne a v častejších intervaloch. Vyhnite sa teda jednej dlhej procedúre na úkor niekoľkých kratších.

Ako na to?

lad
riseearth.com

Nalejte studenú vodu do vane alebo lavóra. Pridajte také množstvo ľadu, aké sa do nádoby vojde a namočte si do nej nohy po dobu 10 až 15 sekúnd. Tento spôsob opakujte každý deň pred spaním a váš imunitný systém sa citeľne zlepší.

Ak patríte medzi ľudí, ktorí majú výrazne oslabenú imunitu, môžete túto techniku opakovať každé 4 hodiny.

Dúfame, že si túto metódu osvojíte a bude vám slúžiť k dobrému zdraviu.

zdroj: babskeveci,sk (Jana L), riseearth.com

horoskop-april

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov