Tieto fotografie sú dôkazom toho, že napriek ženským krivkám môže byť každá jedna z nás modelkou spodnej bielizne


Každá žena chce vyzerať a pôsobiť dokonalo. Možno aj preto, že na nás každý deň vykukujú z titulných stránok magazínov mužské a ženské vypracované telá s bezchybnými tvárami. Za ich dokonalosť však v mnohých prípadoch môže počítačový program a realita je úplne iná. Toto si uvedomili aj reklamní manažéri niekoľkých módnych spoločností, ktorí sa pri propagácii svojho výrobku rozhodli ukázať pravú prirodzenú krásu ženského tela. Pozrite sa spolu s nami na nasledujúcich šesť reklamných kampaní nafotených so ženami z bežného života, bez použitia rozličných úprav a retuše. Možno nie sú dokonalé, ale sú úžasné! 

ModCloth

Táto spoločnosť sa rozhodla, že namiesto profesionálnych modeliek do reklamnej kampane na plavky zavolá ich vlastných zamestnancov.

????? #modcloth #swim

A photo posted by ModCloth (@modcloth) on

The Beach Blanket Bingo One-Piece is a forever fave! ? (Link in bio to shop.)

A photo posted by ModCloth (@modcloth) on

Friday ? face. #modcloth #swim #?

A photo posted by ModCloth (@modcloth) on

Halfway through the week like ??? -> link in bio to shop. #modcloth

A photo posted by ModCloth (@modcloth) on

Susan Gregg Koger, ktorá je spoluzakladateľkou spoločnosti ModCloth, sa sama tejto kampane zúčastnila. Výsledné fotografie pôsobia akoby boli zachytené počas obyčajnej dovolenky. Ženy, ktoré sa na fotení zúčastnili, vedeli, že ich telá nebudú nijakým spôsobom upravované či retušované. Týmto gestom chceli ľuďom ukázať, aby sa nehanbili byť tým, kým naozaj sú a zároveň, aby svoje telo milovali.

Lonely

Zaujímavý projekt novozélandskej spoločnosti so spodnou bielizňou získal množstvo pozitívnych ohlasov.

Sisters Bianca & Valentina for Lonely Girls. Shot by Harry Were in Auckland, NZ. #lonelygirlsproject

A photo posted by Lonely Lingerie (@lonelylingerie) on

Najprv sa ich kampane na spodné prádlo zúčastnili populárne herečky z televíznej šou Some Girls. Tentokrát však modely predvádzajú ženy z rôznych kútov sveta. Štíhle, bacuľaté, s tetovaním, s materskými znamienkami či striami pózujú na obyčajných miestach. Cieľ projektu je jednoduchý. Každý by mal veriť v to, že bielizeň pristane úplne každej žene.

Naja

Táto myšlienka sa zrodila v zakladateľkách značky, ktorými sú Catalina Girald a Gina Rodriguez. Ich projekt pod názvom Nahota pre všetkých nafotili ženy rôznej farby pleti.

One nude? So rude. 7 shades, 3 panty styles. Naja.co #NUDEFORALL

A photo posted by Naja (@naja) on

V tejto reklamnej kampani predvádzajú obyčajné ženy rôznych farieb pleti a rôznych typov tela spodnú bielizeň v siedmich odtieňoch. Zakladateľka Naja často uverejňuje fotografie zákazníkov na ich webovej stránke. Sú naozaj očarujúce.

American Apparel

Sexy has no expiration date. Jacky in Floral Lace Lingerie #lingerie #lace

A photo posted by American Apparel (@americanapparelusa) on

62-ročná Jacky O’Shaughnessy sa stala tvárou tejto značky po tom, čo ju agent spoločnosti stretol v kaviarni. Slogan kampane bol: Sexepíl nemá žiaden dátum splatnosti.

Curvy Kate

Britská značka s väčšími rozmermi spodnej bielizne spustila projekt pod názvom TheNewSexy v spolupráci rôznych žien.

Medzi modelkami bola na vozíčku zdravotne znevýhodnená Gemma Flanagan, Carla Atherton, ktorá podstúpila preventívnu mastektómiu či 65-ročná Janet Rook. Sme si isté, že všetky ženy sú božské.“ Spodná bielizeň Curvy Cate je navrhnuté pre zákazníčky rôznych tvarov, veku a schopností a takými sú aj naše modelky.“

Aerie

Americká značka spodnej bielizne Aerie bola jednou z prvých, ktorá odmietla retušované reklamné fotky.

Oh hello, BOGO 50% off collection! Shop now in stores & online for a limited time.

A photo posted by aerie (@aerie) on

Nice girls ❤️ ALL undies 10 for $35. Shop now with the link in our bio.

A photo posted by aerie (@aerie) on

No retouching on this princess! #AerieREAL

A photo posted by aerie (@aerie) on

Bras AND Bralettes: $22 each! Shop now with the link in our bio.

A photo posted by aerie (@aerie) on

Vďaka dôrazu, ktorý položili na prirodzenú ženskú krásu, z nich urobil konkurenciu aj pre giganta, akým je Victoria’ s Secret. Jennifer Foyle, generálna riaditeľka spoločnosti hovorí, že nie je dôvod retušovať to, čo je nádherné také, aké je. „Nechajme ženy rôznych tvarov rozhodnúť sa, čo je pre ne dobré.“

Pozri tiež: 20 šikovných tipov, ktoré vám pomôžu vyzerať skvele každý jeden deň

zdroj: babskeveci.sk (Lucia Taňkošová), brightside.me


Komentáre

komentárov

'); // za telo článku vlož sitelement zónu //content_block.insertAdjacentHTML('afterend',''); // zavolaj sitelement async script //(function(d, t) { var g = d.createElement(t), s = d.getElementsByTagName(t)[0]; g.src = 'https://ad.sitelement.sk/www/delivery/asyncjs.php'; s.parentNode.insertBefore(g, s);}(document, 'script')); }]); _adform.push([vastOrPmpId+'.pmp.success', function() { // použi na testovanie //console.log('great success!'); }]); _adform.push([vastOrPmpId+ '.ad.ready', function() { // použi na testovanie //console.log('ad is ready'); }]); })(window, document, (Adform = window.Adform || {}));