Týždňový jedálniček: Toto je diéta, ktorá nepomáha len pri chudnutí. Rieši aj tento závažný problém

Gabriela Kinčoková Zdravie

Foto: unsplash

Každým dňom naša populácia rastie. V roku 2050 by nás podľa mnohých štúdií malo byť neuveriteľných 10 miliárd. Preto sa niektorí vedci spojili a vymysleli nový stravovací jedálniček, ktorý by mal byť k našej planéte a životnému prostrediu zhovievajúci. Obsahuje vyváženú stravu, ktorá je nielen dobrá pre naše životné prostredie, ale rovnako aj pre naše zdravie. Naozaj funguje, výsledky hovoria samé za seba.

#Pondelok

 

View this post on Instagram

 

A post shared by feedfeed, Julie Resnick (@thefeedfeed.vegan) on

  • Raňajky: ovsené vločky na vode s medom a orieškami, 1 pohár akéhokoľvek ovocia, šálka kávy s mliekom alebo čaj
  • Obed: avokádo, špenát, brokolica, fenikel, feta syr, šalát, krajec chleba a biely jogurt
  • Desiata: ryžové placky s olejom z vlašských orechov
  • Večera: ryža, pečená kapusta a šošovica

#Utorok

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cocina fácil y saludable (@perezosa_healthy) on

  • Raňajky: 2 vajíčka, 2 krajce celozrnného chleba so syrom, čaj alebo káva
  • Obed: celozrnné krúpy, tekvicový šalát, údená makrela, chia, slnečnicové semienka, reďkovky, zeler, cícer, citrónová šťava
  • Desiata: pražený cícer
  • Obed: Pečené bataty alebo klasické zemiaky, kapusta, avokádo, fazuľa a kyslá smotana

#Streda

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Healthymealsberlin (@healthymealsberlin) on

  • Raňajky: 2 krajce celozrnného chleba s medom a banánom, čaj alebo káva s mliekom
  • Obed: polievka s rezancami, tofu, reďkovka, vajíčko a jogurt
  • Desiata: hummus a paprika
  • Večera: dusená zelenina (brokolica, kapusta, mrkva) s jogurtovým dressingom, olivový olej a strukoviny podľa vlastného výberu

#Štvrtok

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Veganbombs (@veganbombs) on

  • Raňajky: smoothie z mandľového mlieka, špenát, banán, arašidové maslo a javorový sirup
  • Obed: zemiaková polievka, šošovica, cibuľa, 2 krajce chleba
  • Desiata: tortilla so syrom
  • Večera: kukuričná kaša, cuketa, paradajky, kapusta a zelenina podľa vlastného výberu

#Piatok

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Eating Healthy Recipes (@eating_healthy_lifestyle) on

  • Raňajky: orechy, sušené ovocie, káva s mliekom alebo čaj
  • Obed: sendvič s humusom a syrom, paradajkový šalát s cibuľou alebo tortilla s medom
  • Desiata: smažená cibuľa so strukovinami
  • Večera: ryža, tekvica na kari, karfiol, mrkva a kokosové mlieko

#Sobota

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 🇨🇭Network | Campaign | Consult (@zurich.influencers) on

  • Raňajky: ovsené vločky s ovocím, orechmi, semienkami, káva alebo čaj
  • Obed: šalát s avokádom, tuniak, uhorka, fazuľa, kešu, citrónová šťava a akékoľvek ovocie
  • Desiata: mandle s medom
  • Večera: vegetariánske lasagne s fazuľkou

# Nedeľa

 

View this post on Instagram

 

A post shared by My Keto Recipes | Keto Diet (@myketo.recipes) on

  • Raňajky: cereálie s medom a orechmi, akékoľvek jedno ovocie, čaj alebo káva s mliekom
  • Obed: Pečené zemiaky s kuracím mäsom, fazuľka, mrkva alebo jogurt s jahodami a javorovým sirupom
  • Desiata: guacamole a krekry
  • Večera: špagety s paradajkami, kapustou, citrónom a syrom

Vyvážená a zdravá strava je základom všetkého. Mali by ste jesť čo najviac ovocie, ktoré v sebe ukrýva množstvo vitamínov. Pokojne môžete vymeniť prílohy k mäsu za zeleninové prílohy. Na túto malú zmenu si zvyknete veľmi rýchlo a už sa jej nebudete chcieť vzdať.

adme.ru
0
Komentovať (0)