Toto sa stane so ženským telom, pokiaľ budete spávať úplne nahá. Nikdy by som neverila, že …


Spánok je pre správne fungovanie nášho tela mimoriadne dôležitý. Zaručuje nám dobrú náladu, krásu a zdravie. Stačí, ak sa viac dní po sebe nevyspíme „do krásy“ a vidíme na sebe následky. Máme kruhy pod očami, sme podráždené a unavené. Ak čelíme nekvalitnému spánku dlhšiu dobu, zvyšuje sa naša hladina stresu. Stres následne spôsobuje starnutie pokožky, vypadávanie vlasov a zažívacie ťažkosti.

Spánku by sme mali venovať 7 až 8 hodín denne. Pre zdravý a kvalitný spánok sa podľa najnovšej štúdie musíme vzdať aj nášho obľúbeného pyžama! Nejde len o to, že naša pokožka bude môcť konečne voľne dýchať, ale je tu hneď niekoľko ďalších výhod.

pixabay.com

# Ochrana pred baktériami

Môže sa zdať, že je to skôr naopak, ale spanie bez pyžama zabraňuje rýchlemu šíreniu baktérií a plesní. Faktom je, že pot alebo iná tekutina vyschne skôr na tele ako na pyžame. Ak budeme spať nahé, najviac sa nám poďakuje podpazušie a intímne partie, pretože sú najviac počas dňa zaťažované.

pixabay.com

# Nerušený spánok

Po mnohých pokusoch vedci prišli na to, že nosenie pyžama narušuje reguláciu telesnej teploty. Pocitovo je nám teplejšie, a preto spíme s nohami a rukami naširoko od tela. Na základe toho sa potom počas noci častejšie prehadzujeme a budíme, čo znamená nekvalitnejší spánok. Naopak, keď spíme nahí, je nám chladnejšie a ruky aj nohy dávame tesnejšie k telu a tým udržujeme optimálnu teplotu. Takže, ak sa nechcete počas noci budiť, spite nahé ako malé dieťa!

pixabay.com

# Regenerácia pokožky

Ak spíme bez oblečenia, naša pokožka rýchlejšie absorbuje užitočné látky. Je to preto, že mazové žľazy pracujú naplno a tým pomáhajú rýchlejšie regenerovať pokožku. Znížite tým riziko rôznych zaparenín a kožných chorôb. Tak isto sa zrýchli aj náš metabolizmus.

pixabay.com

# Uvoľnená atmosféra

Pri kontakte nahej pokožky s inou naše telo začne uvoľňovať hormón lásky – oxytocín. Keď spíte vy a váš partner vedľa seba nahí, prehlbuje sa tým dôvera a intimita. Tak isto vám takéto spanie znižuje srdcový tep, čo napomáha kvalitnejšiemu spánku.

pixabay.com

# Chudnutie

Áno, áno, je to tak! Ak spíme nahé, znižujeme hladinu kortizolu. Kortizol – hormón stresu, zvyšuje riziko ukladania telesných tukov a straty svalovej hmoty. Takže konečne sme objavili účinný spôsob chudnutia! Ak naše telo počas spánku prehrejeme, zvyšujeme hladinu kortizolu a ráno sa zobudíme podráždené a v strese.

pixabay.com

Konečne sme objavili účinný spôsob, ako sa vyhnúť stresu, schudnúť, mať zdravšiu pokožku, odolnejšiu imunitu a lepší sexuálny život. Stačí, ak odhodíte všetky zábrany a s nimi aj vašu nočnú košeľu! Dajte nám vedieť, či skôr preferujete spanie bez pyžama alebo s ním.

Pozri aj: Slová lekárov: „Po 18. hodine môžete pokojne jesť! Stačí, keď to bude týchto 5 potravín, ktoré nám večer neškodia.“

zdroj: babskeveci.sk (Romi K)

 

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov

'); // za telo článku vlož sitelement zónu //content_block.insertAdjacentHTML('afterend',''); // zavolaj sitelement async script //(function(d, t) { var g = d.createElement(t), s = d.getElementsByTagName(t)[0]; g.src = 'https://ad.sitelement.sk/www/delivery/asyncjs.php'; s.parentNode.insertBefore(g, s);}(document, 'script')); }]); _adform.push([vastOrPmpId+'.pmp.success', function() { // použi na testovanie //console.log('great success!'); }]); _adform.push([vastOrPmpId+ '.ad.ready', function() { // použi na testovanie //console.log('ad is ready'); }]); })(window, document, (Adform = window.Adform || {}));