Týchto 5 cvičení vám nezaberie ani 30 minút, no výsledky pocítite okamžite. Odkedy ich cvičím, podarilo sa mi schudnúť 7 kilogramov!


Najviac predsavzatí týkajúcich sa zdravého životného štýlu, pravidelného cvičenia a chudnutia si dáme s príchodom Nového roka. Ak vás však po zopár mesiacoch náročné cvičenie nebaví a vaše odhodlanie kvôli tomu upadá, nezúfajte. Prinášame vám jednoduché cviky, ktoré vám nezaberú veľa času, no sú veľmi efektívne a výsledky s nimi dosiahnete oveľa skôr. K svojej vysnívanej postave si môžete dopomôcť nasledujúcimi cvikmi, tak smelo do toho!

Tieto cviky dokážu zatočiť s prebytočnými kilami neuveriteľne rýchlo. Zapájate pri nich totiž viaceré svaly naraz a sú mnohokrát účinnejšie ako dlhé a zložité série. Nezabudnite ich však kombinovať so zdravou a vyváženou stravou.

Plank

cvik 1
ru.pinterest.com

Skvelý cvik, v ktorom zapájate množstvo svalov ramien, hrudníka, brucha, zadku i nôh.

Najprv si kľaknite na všetky štyri. Rukami so dotýkate podlahy tak, že máte na zemi celé predlaktia. Následne natiahnite nohy, aby ste sa podlahy dotýkali len špičkami.

Brušné svaly by ste mali mať čo najviac napnuté. Celé telo by malo byť v jednej línii, takže mierne skloňte aj hlavu. Nemali by ste vytvárať oblúk, ale rovnú dosku.

Tento cvik by ste mali vydržať robiť aspoň minútu. Opakujte ho niekoľkokrát, podľa vašej výdrže.

30-60-90

cvik 2
afamily.vn

Skvelé cvičenie, ktoré je určené na posilnenie svalov trupu, ale i nôh.

Ľahnite si na chrbát. Ruky si dajte blízko k telu, pozdĺž trupu. Nohy spojte dokopy a zodvihnite ich vystreté dohora tak, aby s podlahou vytvárali uhol 30 stupňov. Napínajte brušné svaly, ale neohýbajte sa v páse. V tejto pozícii vydržte, pokiaľ urobíte 3 nádychy a výdychy.

Teraz nohy (stále spojené a vystreté) dvihnite o niečo vyššie tak, aby s podlahou vytvárali uhol 60 stupňov. Rovnako vydržte 3 hlboké nadýchnutia.

Ďalšia zmena je rovnaká ako v predchádzajúcich krokoch. Nohy sú vyrovnané, dvíhame ich do 90 stupňového uhla a zotrváme v pozícii po dobu troch nádychov a výdychov.

Rovnaký postup opakujte aj spätne, takže vám nohy budú postupne klesať. Nezabúdajte mať napnuté brušné svaly a neohýbať sa v páse.

Kobra

cvik 3
ru.pinterest.com

Poloha nazývaná Kobra je výborným cvikom, ktorý zapája najmä svaly zadku a zadných stehien.

Ľahnite si na podložku bruchom nadol. Následne sa dlaňami zaprite o podlahu a dvihnite rukami svoj trup tak, aby ste mali ruky v lakťoch vystreté. Snažte sa ohnúť čo najviac (ako luk).

S nádychom svoj trup napnite a snažte sa hlavu ťahať nahor. V tejto polohe ostaňte 30 sekúnd. Potom nechajte telo klesať zároveň s vaším výdychom.

Kobylka

cvik 4
members.debbyandersen.com

Pri tomto cviku dáte poriadne zabrať svojmu zadku a bokom.

Ľahnite si na brucho a hlavu dvihnite tak, aby ste ju opierali bradou o zem. Ruky si položte na podlahu pozdĺž tela, dlane položte na zem a priblížte ich prstami k sebe, čím vytvoríte písmeno V. Natiahnite celé nohy aj chodidlá a napnite ich najviac, ako je to možné.

Pomaličky vdychujte a narovnané nohy dvíhajte dohora jednu po druhej. V hornej pozícii chvíľu zotrvajte a následne ich pri vydychovaní znova spúšťajte smerom nadol.

Svietnik

cvik 5
atatu.ru

Známy cvik, ktorý pozná hádam každý zo svojich školských čias, je veľmi dobrým pomocníkom na spevnenie brušných svalov.

Ľahnite si na chrbát, nohy ohnite v kolenách a snažte sa ich ťahať smerom k hrudníku.

Keď ich máte tesne na hrudníku, začnite ich pomaly vyrovnávať a ťahať smerom hore. Zároveň sa opierajte o ruky, ktorými si podložíte dolnú časť chrbta, takže oporný bod sa prenáša viac na ramená. V tejto pozícii sa držte 30 až 60 sekúnd.

zdroj: babskeveci.sk, brightside.me

horoskop-april

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov