Týždenná zdravá diéta plná vody, ovocia a výdatných polievok: Za týždeň sa mi vďaka nej podarilo schudnúť až 5 kilogramov a vôbec som nemusela hladovať


Diéty nie sú práve príjemnou činnosťou, no napriek tomu sa do nich zapájame dobrovoľne, pomerne často a ešte k tomu aj s veľkými očami. Ak by sme všetky tieto tri veci odobrali a išli do diéty len s tým, že jednoducho zvoľníme tempo a budeme jesť týždeň neškodné potraviny, výsledok by bol lepší. A presne o tom je táto týždenná diéta. Hladní počas nej nebudete.

sovkusom.ru

1.deň

Chudnutie stojí na pitnom režime. Či sa vám to páči, alebo nie, piť musíte a dokonca veľa! Veľa ľudí si myslí, že počas diéty môže piť len vodu alebo nesladené čaje. Prečo však nezačať farebnejšie a pozitívnejšie? Prilejte si do čistej vody trochu šťavy z pomaranča, citróna, nahádžte kúsky kiwi, jahôd, alebo mäty. Počas prvého dňa pite neobmedzene a jedzte ovocie. Veľa,  veľa, veľa ovocia. Doslova neobmedzene veľa ovocia. Nič iné totiž v tento deň nie je povolené.

sovkusom.ru

2.deň

Druhý deň budete iný, pretože v ňom bude veľa zeleniny. Opäť môžete jesť čokoľvek a koľko len chcete. Uhorky, mrkva, paradajky, baklažán, cukety, kapusta. Všetka zelenina je dovolená.

sovkusom.ru

3.deň

Tretí deň by ste mali venovať očiste pomocou vody. Stravu v tento deň trochu obmedzte a najedzte sa ovsených vločiek s ovocím na raňajky. Počas dňa pite čo najviac vody a ak vás pochytí hlad, zažeňte ho jablkom, alebo iným druhom ovocia. To vám dodá aj cukor a energiu, ale kalórie nedostanete takmer žiadne. Večer si dajte už len dve vajíčka a opäť veľa pite.

sovkusom.ru

4.deň

V tento deň si uvarte výdatnú polievku. Môže byť napríklad strukovinová s jačmennými krúpmi, ktoré dokonale zasýtia a dodajú všetko, čo telo potrebuje, aby mohlo ísť na sto percent. Strukoviny vás zasa nenechajú hladnými a zároveň obsahujú veľa vitamínov a minerálov. Na raňajky sa do sýtosti najedzte ovocia a potom už len polievkujte. Nezabúdajte piť!

sovkusom.ru

5.deň

Bielkoviny sú potrebné aj pri diéte, preto počas piateho dňa nabite svoje telo proteínmi. Dajte si varenú rybu, kuracinu, vajcia, alebo jogurty. Všetko v takej podobe, akú uvážite. Samozrejme, nič vyprážané ani mastné nie je povolené. Porcie jedál si rozdeľte na päť menších a konzumujte ich pravidelne počas celého dňa.

sovkusom.ru

6.deň

Po dni plnom dobrého jedla sa vráťte do prvého dňa, kedy ste si užívali množstvo vody a ovocia. Na obed si však môžete dopriať obyčajný vývar.

sovkusom.ru

7.deň

Posledný deň je dňom, kedy prejdete z diétnej stravy do normálu a začnete opäť jesť hutnejšie jedlá. Na raňajky si uvarte 2-3 vajíčka, na desiatu zjedzte ovocný šalát, na obed si dajte polievku a na večeru už pokojne zjedzte aj nejaké mäsko.

sovkusom.ru

Pamätajte si, že aj po diéte je potrebná vyvážená strava, preto nepodliehajte pokušeniam v podobe cukrov a sladkostí, veľa pite a snažte sa chuť na maškrty zaháňať čo najšťavnatejším ovocím.

zdroj: babskeveci.sk (Monika), sovkusom.ru


Komentáre

komentárov

'); // za telo článku vlož sitelement zónu //content_block.insertAdjacentHTML('afterend',''); // zavolaj sitelement async script //(function(d, t) { var g = d.createElement(t), s = d.getElementsByTagName(t)[0]; g.src = 'https://ad.sitelement.sk/www/delivery/asyncjs.php'; s.parentNode.insertBefore(g, s);}(document, 'script')); }]); _adform.push([vastOrPmpId+'.pmp.success', function() { // použi na testovanie //console.log('great success!'); }]); _adform.push([vastOrPmpId+ '.ad.ready', function() { // použi na testovanie //console.log('ad is ready'); }]); })(window, document, (Adform = window.Adform || {}));