Odborník radí ako schudnúť bez toho, aby ste si uškodili. Konečne som sa zbavila 5 kilogramov za 7 dní bez rizika!


Áno, ohľadom diét a zdravého stravovania sa toho popísalo už mnoho, no nie všetkým návodom a tipom sa dá bezpodmienečne veriť. Ak však ohľadom chudnutia radí lekár, nemali by sme jeho rady hádzať do koša. Ako teda schudnúť viac kilogramov za kratší čas bez toho, aby sme ublížili svojmu tráviacemu systému, neprišli o vitamíny, minerály a dôležité látky a zároveň si nijako nepoškodili? Tajomstvom úspechu sú obyčajné vajcia.

pixabay.com

O diéte, ktorá zahŕňa konzumáciu vajec, ste už určite počuli. My vám teraz prinášame presný rozpis jedál na celý týždeň, vďaka čomu bude váš jedálniček vyvážený a pestrý. Už po jednom týždni si môžete byť istá, že zmeny budú viditeľné a vy sa budete cítiť omnoho lepšie.

Diéta spočíva v každodennej konzumácii uvarených vajec a na raňajky sa doporučuje jesť akékoľvek ovocie okrem banánov, ktoré obsahujú vysoký podiel sacharidov. Raňajky by teda mali obsahovať rôzne zastúpenia ovocia, ktoré dodá telu energiu i dostatok vitamínov. Obed i večeru si pripravte podľa nasledujúceho rozpisu.

Samozrejme by ste sa nemali spoliehať jedine na jedálniček a chudnutie podporte fyzickou aktivitou akéhokoľvek druhu. Ako teda chudnúť bez zdravotného rizika?

1. deň

pixabay.com

Obed: 1 veľký pomaranč, 1 vajce na tvrdo, šálka bieleho jogurtu a 2 toasty

Večera: 2 uvarené vajcia na tvrdo, 1/2 uhorky alebo menšia miska šalátu, 2 paradajky

2. deň

pixabay.com

Obed: 125 gramov duseného červeného mäsa, 1 toast, šálka čaju alebo kávy bez cukru a pomaranč

Večera: šálka bieleho jogurtu, 1 uvarené vajce, 1 uhorka

3. deň

pixabay.com

Obed: 125 gramov duseného alebo na olivovom oleji upečeného červeného mäsa, 1 toast, zeleninový šalát, šálka čaju alebo kávy bez cukru

Večera: 1 uhorka, 1 pomaranč, 1 uvarené vajce natvrdo

4. deň

flickr.com

Obed: 125 gramov červeného mäsa alebo kvalitnej ryby, šálka kávy alebo čaju bez cukru, malá miska zeleninového šalátu, vajce natvrdo

Večera: 1 toast, 1 pomaranč, 125 g tvarohu

pixabay.com

5. deň

publicdomainpictures.net

Obed: 1 toast, 200 gramov mäsa alebo rýb pripravených na pare alebo olivovom oleji, 1 paradajka

Večera: 220 gramov varenej mrkvy, zemiaky s hráškom

Diétu je vhodné držať týždeň, ďalej by ste sa mali stravovať triezvo a dbať na dostatok ovocia, zeleniny a najmä dodržiavať pitný režim. Aj 30 minút denne, ktoré venujete cvičeniu, vie urobiť zázraky a úprimne povedané, polhodinka času sa v dennom harmonograme určite nájde, akokoľvek je nabitý. Aj nenáročné cvičenia dokážu pomôcť telu omnoho viac ako ničnerobenie.

pixabay.com

Venujte si chvíľu pre seba a majte pevnú vôľu aspoň počas jednej týždňovej diéty. Na konci týždňa budete zaručene spokojná.

zdroj: babskeveci.sk (Jana L), takprosto.cc

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov