Vďaka tomuto cviku na pevnejší zadok bude vaše telo presne také, o akom ste celý život snívali


Hip thrust. Verím, že mnohé z Vás sa na ten názov pozreli a nevedeli, o čo sa jedná. Nejedná sa o  hip–hopové tance. Priblížime si, čo vlastne ten hip thrust znamená a načo slúži. Hip thrust vo voľnom preklade znamená zdvíhanie panvy. Je to cvik. Mnoho žien tento cvik obchádza, pretože sa cíti pri jeho prevedení trápne alebo pociťujú pri vykonávaní tohto cviku bolesť.

Prečo do svojho plánu zaradiť práve hip thrust? A prečo je ženský pomocník? Odpoveď je jednoduchá. Je to cvik, pri ktorom dáš svojmu pozadiu riadne zabrať. Je to kráľ cvikov na zadok. Ak túžite po dokonalom tele, aj toto je jeden z pomocníkov za cestou k úspechu. Spolu so správnou životosprávou a cvičebným plánom aj vy môžete byť kráľovnou leta! Dôležité je sa nebáť.

hip
stylecraze.com

Je jasné, že pri cvičení by sme nemali pociťovať bolesť a  ani si nijako ublížiť. Cvičenie by nám malo prinášať radosť a dobrý pocit zo seba samej. Najdôležitejšie je sa cítiť dobre. Pozrime sa na to, ako treba vykonávať tento cvik. Prvým bodom je správne prevedenie tohto cviku.

Vychádzajúcou pozíciou pre prevedenie tohto cviku by malo byť sadnutie si pred lavičku. Výska lavičky by mala byť taká aby vám vyhovovala. Na lavičku si možno ľahnúť viacerými spôsobmi. Záleží od toho, či sa jedná o klasický hip thrust alebo iný. Pri klasickom sa dáva zadná časť lopatiek zarovno s lavičkou. Druhý sa nazýva americký a ten je výhodnejší v tom, že vieme zdvihnúť pri ňom väčšiu hmotnosť.

hip2
pinterest.com

To však nie je jediná jeho výhoda. Nezaťažuje tak chrbát ako prvý variant. Dôležitým bodom je aj položenie činky. Činka by mala byť položená v ohybe bedier. Činku je nutné si pridržiavať počas celého pohybu. Ramená by mali byť dole. Dôležité je mať činku nad bedrami a v rovnakej pozícii. Nevýhodou je, že cvik môže zaťažovať bedrá. Nezúfajte, existujú aj chrániče na činky alebo poslúži aj uterák, zrolovaný kus látky a pod. Nohy by mali byť pevne na zemi. Vašou úlohou bude si nájsť takú pozíciu, v ktorej budete cítiť čo najväčšie zapojenie zadku.

A ako to všetko spojiť?

Počas vykonávania cviku sa sústreď na jeho plynulosť a pevné držanie činky.

Sústreďte sa na to, aby ste činku zdvíhali sedacími svalmi, nie chrbtom. Keď dostaneš činku hore, stlač zadok a tlač bedrá vpred. Snaž sa bedrá dvihnúť čo najvyššie. Rovnako to platí aj pri ceste dole – činku drž pevne a sústreď sa na prácu zadnej časti tela. Koniec cviku je vtedy, keď sa zadok dotkne podlahy.

Tak, čo dáte sa aj vy nahovoriť? Ja už som začala a dúfam, že aj vy budete mať odhodlanie. Pekný zadok nikdy nie je na škodu.

zdroj: babskeveci.sk (Baileysa), littlemissflex.com

Zadajte Váš e-mail, a my Vám pošleme elektronickú knihu ZDARMA!

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov