Všetci ľudia s krvnou skupinou „0“ majú jednu vec spoločnú a je úžasnejšia, než ste si mohli myslieť

Viete, akú máte krvnú skupinu? Vaša krvná skupina vás totiž ovplyvňuje viac, ako si myslíte. Silno ovplyvňuje vaše zdravie, stravovací režim či vitalitu. Najdôležitejšie klasifikácie pre popis ľudských krvných skupín sú A, B, 0 a Rh faktor. Krvné skupiny sa dedia po oboch rodičoch a hoci sa na Slovensku najviac vyskytuje skupina A, na svete je najčastejšia práve 0.  V tomto článku sa zameriame na krvnú skupinu 0.

2.bp.blogspot.com
2.bp.blogspot.com

Ľudia s touto krvnou skupinou hrajú dôležitú rolu už od dávnych čias až po prítomnosť. Je to najstaršia krvná skupina a verí sa, že jej jedinečnosť pochádza od našich predkov, ktorí boli výbornými lovcami, pozorovateľmi a mali silný imunitný systém, čo im pomohlo prežiť v každom prostredí.

cavemenworld.com
cavemenworld.com

Ľudia s krvnou skupinou 0 disponujú silnou energiou a sú schopní sústrediť sa po dlhú dobu, sú dobrými vodcami, sú produktívni a veľmi optimistickí. Japonci spájajú túto krvnú skupinu s určitým druhom osobnosti. Často ich opisujú ako oddaných, organizovaných a zodpovedných.

Napriek tomu všetkému majú často nezdravé návyky alebo zvýšenú hladinu stresu. Zlé diéty, málo pohybu a cvičenia ich robia citlivejšími k nepriaznivým účinkom metabolizmu, čo môže mať za následok napríklad obezitu. Pokiaľ sú pod stresom, ľahko sa stanú agresívnymi, hyperaktívnymi a impulzívnymi.

Ak máte túto krvnú skupinu, prinášame vám zopár rád, ktoré zlepšia váš každodenný život a vaše zdravie.

medicaldaily.com
medicaldaily.com

Mali by ste sa vyhýbať alkoholu a kofeínu. Kofeín vám môže sčasti ublížiť, pretože zvyšuje hladinu adrenalínu, ktorá je už dostatočne vysoká pri tejto krvnej skupine.

posichiro.com
posichiro.com

Aby vaše telo fungovalo v správnom chode, musíte cvičiť viac ako ostatné krvné skupiny. Mali by ste cvičiť aspoň 3 až 4-krát do týždňa.

Taktiež by ste sa mali vyhýbať impulzívnym rozhodnutiam, ktoré by ste mohli neskôr oľutovať. Určite si svoje ciele dopredu, napríklad skôr o mesiac, týždeň, alebo aj deň.

blogs.plos.org
blogs.plos.org

Z hľadiska potravín mnohokrát priberáte pri nevhodnej strave, ako napríklad pri výrobkoch zo pšenice, kukurice, fazule a mali by ste sa vyhnúť aj kapuste či karfiolu. Ak chcete schudnúť, zamerajte sa na morské živočíchy, riasy, špenát, brokolicu a na červené mäso.

zdroj: babskeveci.sk

Zadajte Váš e-mail, a my Vám pošleme elektronickú knihu ZDARMA!

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov