5 jednoduchých jógových cvikov, ktoré spália každý tuk na vašom brušku


Existuje mnoho druhov cvičenia a cvikov pre krajšiu postavu. Možno to tak nevyzerá, ale jóga je jedným z najúčinnejších cvičení hlavne pri problémových partiách, ako sú bruško, nohy, ruky a zadok. Na rozdiel od iných cvičení, jógu môže cvičiť takmer každý. Je skvelá pri bolestiach chrbtice, ale aj pre očistu duše. Vyskúšajte týchto 5 cvikov a pri pravidelnom cvičení sami uvidíte, že to naozaj funguje.

Poloha kobry

joga1
curejoy.com

Táto poloha pomáha posilňovať brušné svalstvo a taktiež odbúrava tukové bunky. Posilňuje chrbát a celú vrchnú časť tela. Ľahnite si na podložku smerom bruškom nadol, ruky pokrčte a dajte ich dlaňami na zem. Nadýchnite sa a pomaly ťahajte chrbát smerom nahor. Hrudník zakláňajte dozadu a vydržte v tejto polohe 15 až 30 sekúnd. S výdychom sa vráťte do začínajúcej polohy.

Poloha misky

joga2
curejoy.com

Cvičením tejto pózy posilňujete najmä jadro brušných svalov. Ak chcete premasírovať oblasť bruška, môžete sa v tejto polohe mierne pohojdávať dopredu a dozadu. Ľahnite si na brucho a vystrite končatiny. Pokrčte nohy v kolenách a rukami chyťte členky. Nadýchnite sa a hlavu zdvihnite hore a snažte sa ju zakloniť čo najviac dozadu. Nohy dvíhame čo najviac do výšky. V pozícii vydržíme 15 až 30 sekúnd. Počas výdychu sa opäť vráťte do vychádzajúcej polohy.

Poloha loďky

joga3
curejoy.com

Táto pozícia vás zbaví tuku v oblasti pásu a pomôže vám s pretiahnutím chrbta. Ľahnite si na podložku, na chrbát. Ruky položte vedľa tela a dlane budú smerovať nadol. S nádychom dvíhajte stále vystreté nohy. Pretiahnite špičky a nohy dvíhajte tak vysoko ako sa len dá. Pomaly dvíhajte aj hlavu a trup. Ruky by mali byť stále vystreté. Nezabudnite dýchať a polohu udržte aspoň 15 sekúnd. S výdychom sa vráťte do pôvodnej polohy.

Pokračovanie na ďalšej strane…

horoskop-april

Komentáre

komentárov