Zbavila som sa toxínov a naštartovala metabolizmus. Schudla som už 7 kilogramov, a to aj napriek tomu, že celé dni presedím v práci


Je síce pravda, že s každou diétou by malo ísť ruka v ruke cvičenie, no nie všetky z nás to môžu dodržiavať. Príliš hektické dni, nadčasy a sedavé zamestnanie sú príliš častou prekážkou. Po príchode domov nás čakajú povinnosti a čas na cvičenie je v nedohľade. Nedostatok pohybu a takýto spôsob života nás ale môže priviesť do problémov. Naštartujte svoj metabolizmus a zbavte ho toxínov. Telo sa vám za to poďakuje stratou kilogramov a prívalom energie.

pixabay.com

Hneď na začiatku je potrebné podotknúť, že ide o akési naštartovanie organizmu a nasledujúca diéta pre vás nie je správnou voľbou z dlhodobého hľadiska. Je však skvelým spôsobom, ako naštartovať metabolizmus a zbaviť nás prebytočných kilogramov už behom jedného týždňa. Dodržiavajte ju poctivo a výsledok budete považovať za skutočný zázrak!

Diétu budete držať len 7 dní, počas ktorých však platia isté pravidlá. Vo svojom jedálničku nájdete najmä ovocie a zeleninu a nesmiete zanedbávať pitný režim. 2 až 2 a pol litra vody denne je povinnosťou. Vodu pite bez bubliniek a samozrejme vyraďte všetky sladené nápoje. K pitnému režimu sa počíta i čaj, ktorý ale pite bez sladidiel. Povolená je i káva bez cukru a mlieka. Aj keď to na prvý pohľad môže znieť drsne, hlad určite nebudete pociťovať a dodržať isté obmedzenia behom siedmich dní nie je žiadna katastrofa.

Deň 1

pixabay.com

Tento deň začnite s ovocím, ktoré sa stane vašou jedinou stravou prvého dňa diéty. Zabezpečí vám sacharidy, ktoré vás nabijú energiou. Jediné nepovolené ovocie je banán, ktorý obsahuje až príliš veľa cukru. Nezabúdajte na pitný režim.

Deň 2

pixabay.com

Tento deň sa ponesie v znamení zeleniny. Pripravte si ju pokojne aj dusenú alebo si ju zapečte do chrumkava. Povolené sú i zemiaky, tie ale zredukujte len na jeden až dva kusy. Zemiaky si doprajte len na obed.

Deň 3

Možno už tušíte, že v tento deň príde na rad mix prvých dvoch dní. Jete teda ovocie i zeleninu v ľubovoľnom množstve. Stále platí zákaz banánov a vyraďte i zemiaky. Ak chcete tento deň priviesť do dokonalosti, na večeru už ovocie vylúčte.

Deň 4

pixabay.com

Vo štvrtý deň nastane obrat a telo po trojdňovej očiste môže prijať viac bielkovín a konečne i banány, ktoré vás oveľa viac zasýtia. Počas celého dňa pite mlieko a jedzte banány. Na raňajky a večeru si dajte jeden banán, na desiatu a olovrant vám postačí pol banánu a na obed si doprajte 2 banány. Množstvo mlieka, ktoré máte vypiť počas celého dňa, sú tri poháre. Môžete si robiť i mliečne kokteily s rozmixovaným banánom. Banány skvele upravia stolicu a naštartujú i funkciu čriev.

Deň 5

pixabay.com

V tento deň príde na rad konečne mäso. Na výber máte hovädzie, ryby alebo kuracie mäso, ktoré môžete grilovať, dusiť alebo piecť. V žiadnom prípade nevyprážajte a nepoužívajte žiadne dresingy a omáčky. V tento deň jedzte tiež zeleninu a pite viac vody ako obvykle.

Deň 6

pixabay.com

Šiesty deň sa nijako nelíši od piateho dňa. Dôvodom je cieľ dodať telu dosť bielkovín. Ak nejete mäso, nahradíte ho tvarohom, ktorý môžete konzumovať v ľubovoľnom množstve. Mäso s tvarohom môžete i kombinovať, doplňte zeleninu a ovocie a samozrejme pite o niečo viac vody.

Deň 7

Posledný deň vašej snahy a do finále sa dostáva i ďalšia nová potravina – hnedá ryža. Tú v tento deň konzumujte s ľubovoľným množstvom zeleniny a ovocia. Výnimkou, ktorú nekonzumujte, sú znova banány a zemiaky.

7 dní ubehne ako voda a váš organizmus bude i napriek obmedzenej strave plný energie. Takúto očistu si môžete dopriať viackrát do roka. Dôležité však je, aby netrvala viac ako 7 dní.

Pozri aj: Celú sobotu som zbierala v parku gaštany, aby som nakoniec vytvorila tento zázrak. Výsledok vás okamžite inšpiruje!

zdroj: babskeveci.sk (Jana L)

 

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov