Zbavte sa konečne centimetrov z bokov! Vďaka tomuto tipu som už po 30-dňoch videla prvé výsledky

Kristína Hagarová Zdravie

Foto: pixabay

Po vianočných sviatkoch a so začiatkom nového roka množstvo ľudí verí tomu, že práve toto je to obdobie, kedy začne chudnúť. Na druhej strane, začať by ste mali skutočne kedykoľvek.

Existuje veľmi veľa tipov na to, ako schudnúť a množstvo ľudí vám bude radiť, čo je pre vás to najlepšie, pretože to pomohlo im. Základ je však jednoznačne vyvážená strava a pohyb. Nech by sa dialo čokoľvek, presne toto je základ, ktorému sa nevyhnete. Na rôznych portáloch nájdete návody, ktorými sa môžete inšpirovať, keď chcete so svojím telom niečo robiť.

Nemôžete schudnúť?

Keď máte pocit, že sa na vašich bokoch usadzuje veľmi veľa tuku, existuje niekoľko príčin, prečo to tak môže byť. Hormonálna nerovnováha, zhoršená cirkulácia krvi, sedavý životný štýl, pôrod a stres. Príroda to jednoducho zariadila tak, že telo ženy sa už prirodzene pripravuje na tehotenstvo. Preto sa najčastejšie tuk ukladá práve na tomto mieste. Najviac sa hromadí tak do 22 roku života. Ak však chcete, aby sa to zmenilo, musíte v prvom rade zmeniť váš životný štýl.

Foto: pixabay

Životný štýl

  • Doprajte si kvalitný spánok, najlepšie 7 až 9 hodín denne. Práve pri nedostatku spánku sa dostaví aj pocit hladu, takže ak chcete znormalizovať hladinu hormónov, toto je pre vás ten správny postup.
  • Začnite ráno šálkou kávy, pretože tento nápoj vám fantasticky naštartuje organizmus.
  • Do stravy pridajte banány, jogurty a všetko, čo obsahuje vápnik, horčík a draslík. Tie totižto z tela vytesňujú soľ, čo vám pomôže zbaviť sa opuchov a tendencie hromadiť tuk a celulitídu.
  • Snažte sa jesť pravidelne a v malých množstvách.
Foto: pixabay

Cvičenie

Najlepšie je, keď si na cvičenie zoženiete trénera. Ak však na to nemáte peniaze a z nejakého dôvodu máte pocit, že to nie je nič pre vás, tak najlepšie, čo môžete spraviť, je pokúsiť sa cvičiť doma. Klasické drepy a výpady či beh je jednoducho pre vaše telo to najlepšie.

Drepy s výskokom

Nohy dajte od seba širšie ako sú vaše boky, udržujte rovný chrbát a pri klesaní dole si dajte záležať na tom, aby bola panva pod úrovňou kolien. Preneste váhu na päty a potom vyskočte. Cvičenie opakujte, potom si dajte 30 sekúnd pauzu a urobte ešte ďalšie dve sady.

Foto: pixabay

Výpady

Zdvihnite nahor ľavé koleno a pomaly potom ruku položte na zem. V pozícii zostaňte asi jednu minútu a opakujte na každú nohu aspoň tri sady.

Foto: pixabay

Plávanie

Plávanie na chrbte pomáha uvoľňovať svaly, čo automaticky zlepšuje držanie tela a taktiež aj pomáha pri chudnutí, pretože pri ňom namáhate celé telo.

Foto: maxpixel

Tancovanie

Čudovali by ste sa, ako veľmi vám dokáže práve tancovanie pomôcť, keď sa chystáte schudnúť. Opäť zapájate celé vaše telo, no zároveň sa budete cítiť lepšie a naučíte sa aj niečo nové.

0
Komentovať (0)

Dnes by ste nemali premeškať: