Zdravý plán na chudnutie: Jedzte, čo chcete, no pite podľa tejto tabuľky. Výsledok je úbytok až 15% tuku za 7 dní


Mnohokrát si únavu a bolesť hlavy spájame s nedostatkom spánku, so stresom, či zlou stravou. Ale vedeli ste, že problémy môže spôsobiť aj taká jednoduchá vec ako nedostatok vody? Každý druhý človek má nepravidelný pitný režim, pije iba tretinu denných dávok, čo má za následok narušenie chemických procesov v tele. Ako tomu predísť?

pixabay

Ak dlhodobo nedodržiavate pitný režim, telo si na to navykne a postupom času sa môžu vyskytnúť zdravotné problémy. Odpovedzte si na jednoduchú otázke: Ako často trpíte únavou, či bolesťou hlavy a koľko čistej vody denne vypijete? Ak ste odpovedali často a ani váš pitný režim nie je ideálny, je načase to zmeniť!

pixabay

Pitný režim

Určite ste sa už stretli s názorom, že čím viac čistej vody vypijete, tým zdravší vplyv to bude mať na váš organizmus. Áno, je všeobecne známe, že voda má pre naše telo ozdravujúci účinok, ale ako tvrdia odborníci, otázka množstva a druhu je individuálna.

pixabay

„Existuje presvedčenie, ktoré podporujú aj vedecké články, že naša potreba vody pozostáva výlučne z čistej vody,“ vyjadril sa diabetik Gal Goldberg.Moji kolegovia a ja by sme však nikdy netvrdili, že ľudia by mali piť len čistú vodu. Je to individuálna záležitosť pre každého,“ dodáva zároveň odborník.

Objem spotrebovanej vody sa môže meniť napríklad v závislosti od stravy, podnebia a tak isto aj od charakteru činnosti, ktorú počas dňa vykonávame. Vzhľadom na uvedené, by primeraná denná dávka vody mala byť okolo 2 až 3 litrov ak máme kľudový režim, pričom najlepší účinok pre zdravie dosiahneme, ak ju budeme piť v určitom časovom režime.

Časový interval pitia vody

# Ráno o 08:00

pixabay

Dva poháre čistej vody s citrónom na prázdny žalúdok. dokázalo sa, že je to najlepší začiatok dňa, pretože tento elixír prebudí vaše telo a dodá jej energiu a zároveň pripraví telo na príjem potravy. Raňajkovať sa odporúča sa až po pol hodine po vypití vody s citrónom.

# Predpoludním o 11:00

Pohár vody pri izbovej teplote. O tejto hodine je dobré piť vodu hlavne pre tie z nás, ktoré chcú schudnúť. V tejto dobe totižto príjem vody zníži chuť do jedla a počas obeda zníži príjem jedla bežnej dávky.

# Na obed o 13:00

Pohár teplej vody 30 minút pre jedlom a pohár na obed. Existuje presvedčenie, že nie je zdravé piť vodu počas jedla. Ak pijete sladký nápoj alebo šumivé vody tak toto presvedčenie je pravdivé. Pohár čistej vody však pomôže vášmu telu zlepšiť trávenie.

# Poobede o 16:00

Pol litra vody pri izbovej teplote. Kedže medzi obedom a večerou jeme rôzne možné pochutiny od tyčiniek, ovocia, cez sladkosti, telo si doslova pýta príjem aj tekutín.

# Večer o 20:00

pixabay

Pohár teplej vody. Môžete pridať aj kúsok citróna alebo medu pre lepšiu chuť a dobrý spánok.

Dodržiavanie tohto pitného režimu prinesiete svojmu telu nie len zdravie, ale aj úbytok hmotnosti. A to už za vyskúšanie stoji, čo poviete?

Pozri aj: Odkedy nerobím túto jednu vec, môj život sa zmenil. Som spokojnejšia, šťastnejšia a nežijem v neustálom strese

                                                                                                                            Zuzu, sovkusom.ru 

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov