Žiadne ťažké milióny a materializmus. Táto reklama stála len pár eur a ukazuje pravú podstatu Vianoc

Kristína Hagarová Ešte viac

Reprofoto Youtube Hafod Hardware

Vianočné reklamy majú svoje čaro. Každý rok sa firmy predbiehajú jedna pred druhou, kto vytvorí tú najkrajšiu reklamu. Väčšinou sú však najkrajšie tie najjednoduchšie, ktoré ani veľa nestáli.

O jednej informoval aj portál BBC. Vystupuje v nej dvojročný chlapček Arthur, syn majiteľa obchodu Hafod Hardware, ktorý patrí medzi najstaršie obchody v meste Rhayader. Reklamy tvoria už niekoľko rokov, no tento rok sa rozhodli pre zmenu a vyšla ich len 100 libier, čo je približne 118 eur.

Reklama zaujala neuveriteľné množstvo ľudí. “Je to fakt šialené. Dostali sme desiatky mailov a píšu nám ľudia z celého sveta,” povedal Tom Jones, Arthurov otec. Väčšinu peňazí minuli na vyplatenie speváka, ktorý nahral pieseň do reklamného spotu. Prostredníctvom reklamy chcú ľudí motivovať, aby nakupovali v malých obchodíkoch a podporili miestnych podnikateľov. Vie, že Vianoce sú pre ľudí finančne náročné, no podľa neho by ľudia, ktorí si to môžu dovoliť, mali viac nakupovať v lokálnych podnikoch a podporiť ich.

0
Komentovať (0)

Dnes by ste nemali premeškať: