Vďaka týmto 6 skvelým tipom pred spaním rýchlejšie schudnete. Výsledky uvidíte okamžite


Akokoľvek sa snažíte, kilá dolu nejdú, i keď ste už vyskúšali rôzne metódy či diéty? Možno stačí len kúsok upraviť vaše večerné návyky a výsledok sa dostaví rýchlejšie, ako by ste si pôvodne mysleli.

Foto: pixabay

Popri zdravému stravovaniu a športovaniu by ste sa mali zamerať aj na večerný čas, ktorý je pri chudnutí mimoriadne dôležitý. Práve večer sa v našom tele lepšie ukladá tuk a môže ihneď zmariť celú vašu snahu nejaké to kilečko schudnúť.

Nejedzte po 19-tej hodine

Skúste aspoň na pár dní, prípadne týždňov vyskúšať nejesť po siedmej hodine večer alebo tri hodiny pred spaním. Pripravte si ľahké jedlo, ktoré veľmi váš organizmus nezaťaží a už po pár dňoch uvidíte skvelé výsledky.

Urobte si chvíľku pre seba

Po náročnom dni si zaslúžite čas aj pre seba a preto si doprajte večer aspoň pol hodinku na relax. Pripravte si horúci kúpeľ, meditujte alebo si sadnite k vašej obľúbenej knihe. Práve počas tohto času nebudete myslieť na jedlo a váš organizmus si príjemne oddýchne.

Spánok

Vaše telo si potrebuje počas noci dostatočne odpočinúť a preto by ste nemali zanedbať ani túto činnosť. Dokonca sa istými štúdiami zistilo, že ženy, ktoré spia v tmavých spálňach, majú nižšiu pravdepodobnosť nadváhy. Preto by ste mali dbať na to, aby ste nespali pri zapnutom svetle a tiež si zaobstarajte hrubý záves, ktorý stlmí svetlo z ulice. Navyše, najlepšia regenerácia po športe je samozrejme spánok.

Zdravé raňajky

Ráno zvykneme byť takmer všetci v strese a častokrát sa nestíhame v kľude ani naraňajkovať, čo je veľkou chybou, keďže prvé jedlo dňa je pre naše telo mimoriadne dôležité. Raňajky si preto pripravte už večer, čo ráno nesmierne oceníte. Ideálnou voľbou sú kaše alebo napríklad chia pudingy.

Jedálniček

Ak sa pokúšate schudnúť, snáď tou najdôležitejšou časťou tohto procesu je zdravá a vyvážená strava. Spravte si vopred jedálniček na niekoľko dní a podľa toho si nakúpte potrebné potraviny. Doma tak budete mať po ruke vždy všetko pre prípravu rýchlych zdravých jedál. A hlavne, nebudete mať doma to, čo jesť nechcete ako sladkosti, čipsy a iné nezdravé potraviny.

Vajíčka

Skvelou potravinou na večerné maškrtenie sú vajíčka, ktoré obsahujú vysoký zdroj bielkovín, sacharidov a vápnika. Sú ideálnym večerným jedlom, ktorý vašu diétu nenaruší a s čistým svedomím si môžete na nich pochutiť. Navyše, proteín sa do tela vstrebáva postupne počas spánku a to je priestor, kedy môžu svaly rásť.

Pozri aj: Žiadne váženie podľa tabuľky ani BMI index. Toto je 9 čísel, ktoré povedia, akí zdraví v skutočnosti ste

Lucy, womenshealthmag.com

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov