Začnite ráno orgazmom, ktorý znižuje stres a zlepšuje imunitu. 22 tipov, ktoré by ste mali okamžite praktizovať, ak vám to v posteli neklape


Učenie sa umeniu sexu asi nepatrí na popredné priečky zoznamu vecí, ktoré plánujete v dohľadnej dobe vykonávať. Avšak ak ste dlhodobo nespokojná so svojím sexuálnym životom a pri myšlienke naň nepociťujete absolútne žiadne vzrušenie, možno vám nasledujúce fakty vdýchnu na vec úplné iný, nový pohľad a vy konečne prídete na to, ako docieliť vašu i partnerovu spokojnosť a užívať si posteľové hrátky naplno.

Múdrejšia vďaka sexu

Ukázalo sa, že dosiahnutie orgazmu má za následok stimuláciu viac než len jednej časti tela. Tento slastný okamih totiž dokáže zvýšiť aj celkovú aktivitu vášho mozgu, pretože zvyšuje prietok krvi v tele.

pixabay.com

Naneste si rúž a získajte pozornosť

Chystáte sa na rande a chcete svojho partnera naozaj zaujať a omotať si ho okolo prsta? Kúpte si teda jasný červený rúž, pohrajte sa trochu s jeho dokonalým nanesením a… máte vyhraté. Istý výskum totiž preukázal, že mužov viac priťahujú ženy, ktoré nosia výrazný červený rúž.

pixabay.com

Nechajte svojmu mužovi narásť bradu

V prípade, že váš muž už má hustú a dlhú bradu, tak mu ju trochu skráťte. Podľa prieskumov totiž priemerná žena považuje za najpríťažlivejšie 10-dňové sexy strnisko.

pixabay.com

Nespite príliš dlho

…teda ak neplánujete mať v blízkej dobe dieťa. Výskumy preukázali, že u žien, ktoré spia približne 9 hodín, je o 25% väčšia pravdepodobnosť tehotenstva. Takže ak sa zatiaľ zaobídete aj bez detí, resp. ak už deti máte a ďalšie neplánujete, nastavte si ráno budík na skoršiu hodinu.

pixabay.com

Doprajte si čas pre seba

Ak máte problém s dosiahnutím orgazmu počas sexu s vaším partnerom, možno by ste mali venovať nejaký čas aj sama sebe, zostať v posteli a sama objaviť to, čo vám najviac vyhovuje. Potom k tomu budete môcť jednoducho naviesť aj vášho partnera.

pixabay.com

Raz denne si pochutnajte na jablku

Jeden kus tohto ovocia denne vám pomôže udržať vo svojom vzťahu dostatok vzrušenia. Už v nedávnom článku sme vám priniesli informácie o tom, že jablká dokážu pôsobiť ako výborné afrodiziakum. Potvrdili to aj talianski výskumníci, ktorí tvrdia, že jedenie jabĺk môže naozaj zvýšiť ženské uspokojenie počas sexu.

pixabay.com

Vezmite mu pivo

Už polovica piva denne môže znížiť počet spermií až o 33%. Ak teda v budúcnosti plánujete mať s partnerom dieťa či dokonca založiť veľkú rodinku, možno by ste mu mali odporučiť, aby sa tohto nápoja vzdal.

pixabay.com

Bojujte sexom proti stresu

Istý výskum preukázal, že pravidelný sex môže viesť k zníženiu úrovne stresu. Výsledky štúdie hovoria samé za seba – u participantov, ktorí mali klasický sex s penetráciou, bola hladina stresu omnoho nižšia než u tých, ktorí mali sex bez penetrácie, prípadne masturbovali alebo vôbec nežili sexuálnym životom.

pixabay.com

Zlepšite sexom svoj imunitný systém

Americkí výskumníci zistili, že ľudia, ktorí majú sex raz alebo dvakrát do týždňa, majú lepší imunitný systém než ľudia, ktorí majú sex menej než jedenkrát do týždňa. Štúdia dokazuje, že úroveň imunoglobulínu – protilátky, ktorou ľudské telo bojuje proti chorobám – bola o 30% vyššia u ľudí, ktorí mali sex niekoľkokrát za týždeň.

pixabay.com

Objímajte sa

Začnite svoj deň 20-sekundovým objatím. Dlhé objatie do vašej krvi vyplaví hormón oxytocín, vďaka čomu vás zaplavia pocity dôvery a vzájomnej prepojenosti s partnerom. Výskum dokazuje, že ľudia, ktorí sa radi a často objímajú, majú nielenže nižšiu srdcovú frekvenciu a nižší krvný tlak, ale sú tiež schopní lepšie zvládať stresové situácie.

pixabay.com

Experimentujte!

Vyskúšajte pred samotným sexom niečo nové alebo vzrušujúce a zaručte si tak, že dopamín sa postará o aktiváciu centra radosti vo vašom mozgu.

pixabay.com

Dávajte pozor na to, čo jete

Vaša chuť na sex sa prepadla niekam pod zem a vy neviete, čo s tým? Stavte na banány! Toto ovocie vám totiž pomôže zvýšiť množstvo vitamínu B6 vo vašom tele. Práve tento vitamín zvyšuje produkciu pohlavných hormónov. Ďalšou potravinou, ktorú vám vrelo odporúčame, sú čili papričky, ktoré zahŕňajú kapsaicín. Ten povzbudí stimuláciu nervových zakončení, čo vám pomôže ľahšie sa vzrušiť.

pixabay.com

Začnite svoj deň sexom

Aký je váš názor na ranný sex? Ak ho začnete praktizovať, vieme, aký čoskoro bude! Sex totiž začne uvoľňovať antistresový hormón oxytocín, ktorého dôsledkom je okrem iného i dobrá nálada. Okrem toho vám táto činnosť pomôže zatočiť s úzkosťou a zmierniť príznaky syndrómu dráždivého čreva (IBS).

pixabay.com

Nealko, prosím!

Ukázalo sa, že druhý pohár vínka či vášho obľúbeného alkoholického koktejlu nie je veľmi dobrý nápad! Alkohol totiž podľa štúdie zameranej na túto oblasť zvyšuje riziko šírenia ľudského papilomavírusu (HPV).

pixabay.com

Nechajte si bozkávať krk

Ak krk patrí medzi vaše erotogénne zóny, toto odporúčanie pokojne preskočte, pretože už ho pravdepodobne vo veľkom praktizujete. Sexuologička Carol Queen odporúča, aby ste vášho partnera naviedli na bozkávanie, hladkanie alebo sanie tejto časti vášho tela, nakoľko sa na nej nachádza vysoká koncentrácia receptorov citlivých na dotyk.

#kissonneck #love #sweet #hugs

A post shared by David Karl (@daka0708) on

Rozdajte si to vonku

Náhly prísun adrenalínu prebudí vaše zmysly a strach z toho, že budete s partnerom prichytení priamo pri čine, znásobí vaše vzrušenie.

pixabay.com

Neutišujte sa!

To, že ste v spálni trochu hlučnejšia, nemusí byť vôbec na škodu! Niektoré ženy vzrušuje už len to, že počujú svoje vlastné vzrušené vzdychy, no toto odporúčanie má aj vedecké vysvetlenie. V takejto situácii sa totiž váš hlas postará o vytvorenie vibrácií v bránici a zvýši prívod kyslíka do vášho mozgu.

pixabay.com

Začnite so silovým tréningom

Štúdia z Univerzity São Paulo preukázala, že silový tréning podporuje u žien schopnosť vzrušiť sa a rovnako stojí aj za nárastom sexuálnej túžby. Neváhajte si teda zajtra vo fitness centre zamakať aj so závažiami a tiež nezabúdajte na posilňovanie panvového dna.

Tag your swolemate 💪🏼 @claraabounassar @patrikhaddad

A post shared by TheCoupleGoals (@couplegoals) on

Nehladujte!

Americká štúdia realizovaná Drexelovou univerzitou vo Philadelphii potvrdzuje, že ženský mozog dokáže romantické podnety, resp. odozvy na ne, lepšie spracovávať po jedle. Nezabúdajte teda svoj sexuálny život poriadne nakŕmiť!

When you don’t have a valentine but food is your true love. @jenselter

A post shared by TheCoupleGoals (@couplegoals) on

Dostaňte sa do formy

Expertka Annabelle Knight navrhuje všetkým ženám, aby si osvojili strečingovú pozíciu mačky, pri ktorej ženský zadok smeruje nahor a partner sa tak dokáže pri súloži dostať hlbšie, čím prispieva k dosiahnutiu vášho orgazmu.

pixabay.com

Počkajte si na orgazmus

Dobrý sex prichádza k tým, ktorí si naň počkajú. Výsledky nedávnej štúdie preukázali, že ženy i muži dosahujú najlepší orgazmus vtedy, keď tesne pred ním spomalia, prípadne si dajú pauzu a potom pokračujú, až kým nedosiahnu vyvrcholenie.

Saturday’s with you ❤️ @linnlowes

A post shared by TheCoupleGoals (@couplegoals) on

Buďte spontánna

Ak ste už dlhšie v dlhodobom vzťahu a tak nejako ste si zykli na tradičný sobotný sex, skúste svojho partnera prekvapiť, strhnite zo seba svoje pohodlné pyžamko už v stredu a budťe iniciátorkou spontánnej akcie, za ktorú vás bude váš priateľ alebo manžel milovať ešte viac než doteraz. Poskytne mu to totiž veľkú dávku vzrušenia a váš vzťah tým posuniete na vyššiu úroveň, a to najmä v oblasti vzájomného uspokojenia, stability a komunikácie.

❤️ @grlwithbangs

A post shared by TheCoupleGoals (@couplegoals) on

Dúfame, že tieto odporúčania vám niečo dali, navnadili vás a že pri najbližšom šantení v posteli ich budete môcť efektívne využiť a dosiahnuť tak svoj cieľ i obojstrannú spokojnosť.

Pozri aj: Táto mamička vošla do mora a o pár minút porodila. Bizarnú situáciu sa podarilo zachytiť nič netušiacim turistom

Katuš, womenshealthmag.co.uk

Viac článkov o zdraví nájdete TU.


Komentáre

komentárov